Adana ‘dan 42 yaşındaki bir adamın, Estetik-Plastik Rekonstrüktif Cerrahi Uzmanı Prof. Dr. Nazım Durak’a başvurarak, “Doktor, karımı estetikle baştan aşağı değiştir. Annemin yüzünden boşandık. Anneme onu yeni bir kadın diye tanıştıracağım” demesi, estetik müdahaleleri bir kez daha gündeme getirdi.

Formsante dergisi de kişiyi tepeden tırnağa yenilemenin ücreti ni araştırdı ve ortalama bir sonuca vardı: Baştan yaratılmanın fiyatı 20 bin dolar civarında…
HANGİ OPERASYON KAÇA YAPILIYOR
Alın germe: 3000-5000 YTL
Burun estetiği: 2500-8500 YTL
Endoskopik yüz germe: 3500-15000 YTL
Dudak büyütme: 500-1500 YTL
Çene estetiği: 1500-3500 YTL
Saç ekme: 1500-3500 YTL
Göz estetiği: 1500-5500 YTL
Kepçekulak düzeltme: 1500-3500 YTL
Yağ enjeksiyonuyla yüz dolgunlaştırma: 1800-5500 YTL
Boyun germe: 3500-8000 YTL
Lazerle leke silme: 1000-3000 YTL
Popo kaldırma: 3000-7000 YTL
Liposuction: 2000-10000 YTL
Meme büyütme, dikleştirme: 3500-8000 YTL
Karın germe: 3000-10000 YTL
Minimum toplam: 33.300 YTL (Yaklaşık 22 bin dolar)
Kaynak: Estetik Haber
Estetik sitemizdeki içeriklerin izinsiz kullanılması halinde yasal işlem yapılacaktır.
Lütfen Sadece Yorum Yapın ?
Önemli Not: Bu sayfalarda yapılan yorumlar okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan Estetik Haber Sitesi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
E-mail adresi, reklam ve hakaret içerikli yorumlar onaylanmayacaktır. E-mail yada msn adresi vermek için Sohbet sayfamızı kullanabilirsiniz.
merhaba valla iyi güsel hoş ama bu fiyat sanıyorum baştan yaratılmak isteyenler içindir..benim ise tek sorunum doğum sonrası karnımda oluşan çatlaklarım yani 3000-10000 ytl çok az değilmi az daha yükseltin fiyatları millet komplekse girsin :)) Bence fiyatlarda biraz daha alçak gönüllü olmayı deneyin birazda dua lazım değilmi:) .. SAYGILAR
10 Nisan 2007 @ 18:37Günümüz yaşam standartları düşünüldüğünde bu tarz müdahalelerin mali değeri toplumumuzun 100′de 80 gibi büyük bir kısmının karşılayamayacağı kadardır.Bu tarz müdahalelerde kişinin sosyal güvencesini kullanabilmesi ve fiyatların biraz daha düşük tutulması belki geniş bir kitleye ulaşmanızı sağlardı.Sonuçta toplumun çoğunluğu askeri ücrete tabi çalışıyor,bir kısmı sosyal güvencesi bile olmadan geçim derdine çalışmak zorunda kalıyor.
12 Nisan 2007 @ 13:41Örneğin kendimden misal verecek olsam bugün imkanım olsa böyle bir operasyona bende başvururdum fakat böyle bir operasyona başvurmam aile bütçemizi zorlayacak ve bize sıkıntılı günlere neden olacaktır.Oysa fiyatlar daha uygun olsa veya bu operasyonları sosyal güvencemiz doğrultusunda yapabilseniz daha geniş bir kitleye hitap etmiş olurdunuz.
Saygılarımla
bu fıyatların korkunc oldugunu dusunuyorum…… tamamı hastanın cebındenmı cıkıyor yoksa sosyal guvence bır kısmını karsılıyormu.. karsılıyorsa ne kadarını hasta yada kurumu karsılar. bılgı edınmek ıstıyorum.
17 Nisan 2007 @ 01:39fiyatlar çok yüksek olmasadaa biraz daha inmesi gerektiğini düşünyorum vee ameliyat fiyatları milyarlar arasında deişior bu neye göree değişiyor örneğin kulaklarımı küçültmek istiyosam kulağın boyutuna göremi olacak bu iş biraz garip değilmi bana ulaşırsanız sevinirim.(:
19 Nisan 2007 @ 19:37nehirr
valla benim sorunum normalinden büyük olan göğüslerimle ama bu fiyatlarla ameliyat olmam imkansız gibi görünüyorrr.peki maddfi durumu pek ii olmayan insanlar psikolojik bunalıma yada çöküntüyemi girmeli sizce bi anlam veremiyorum .giymeye ne alıcak olsam mutlaka sorun yaşıyorum ve
23 Nisan 2007 @ 17:28insanların ilk baktıkları yer gögüslerim oluyor bundan da çok rahat sızım bana yardımcı olmanızı beliyorum.lütfen cvp yazın
dikkat edilirse herkes aynı şeyi söylüyor. fiyatlar çok çok yüksek aynen katılıyorum.
04 Mayıs 2007 @ 20:11makül bir fiyata yapılsa isteyenler de faydalansa kötü mü olur
ya ben bu yaz yanaklarıma protez ve burnuma estetik yaptırmayı düşünüyorum çökük bir yanağım ve büyük eğri bir burnum var bu durumdan çok rahatsızım google da arastırıp fiyat öğreneyim dedim 3000 ytl yi gözden cıkarmıştım bu iki ameliyat için ama burda fiyatları görünce dudaklarım uçukladı olmaz bu kadar ya bu fiyatlar cok yüksek aslında arkadaslarımın söyledikleri doğru fiyat düşürülse cerrahların kazancı belki daha da yüksek olacak cünkü talep artacak ama bize laf söylemek düşmez ben sadece bu yaz yaptırmayı düşündüğüm estetiği ertelemem gerektiğini gördüm belkide hiç yaptıramam :(
06 Mayıs 2007 @ 21:30ben hollandadan yaziyorum goz kapaklarimda sarkma var yasim 37 rahatsizlik duyyorum gercekden fiyatlar gercekden cok pahali bizde tr ucuz diye orda yapdirmayi dusunuyordum malesef avrupada insanlar zor geciniyor artik biraz ucuza yapsaniz talep cok saygilar
07 Mayıs 2007 @ 18:57Mrb.Ben güzel sayılabilecek bir vücüda sahip olduğumu düşünüyorum tabi az selülit ve gittikçe çoğalan kılcal damar varislerim olmasa;selülitlerimin ve bacakta kılcal damar varislerimin tedavisine sizde başlasam ne kadar ücret ödeyeceğimi ve ücretlerinizde indirim,kredi kartına taksitli ödeme secenekleriniz var mı bilgilendirilmek istiyorum.E-mailimi cevaplarsanız sevinirim.İyi çalışmalar.Diğer fiyatlarınız ise astronomik.
08 Mayıs 2007 @ 12:16karnımda ve bacaklarımda yırtıklar var ameliyattan başka çözüm yokmu eleza isimli bi krem var ne kadar etkili olur sizce teşekkürler
08 Mayıs 2007 @ 13:47bu ne yyyaaaaa uçmuşsunuz.pes doğrusu.sizler fakir kesime hitab etmeyi deneyemezmisiniz.arkadaşımında dediği gibi dua da gerekli öyle değilmi.şu fiyatlar konusunda insafa gelin.protesto ediyorum.byyyyyyyysss
09 Mayıs 2007 @ 00:49yaa evet çok pahalı bencede bende biraz popomu kaldırmak istiyorum ama makul fiatda olurasa ve ne gibi sakıncaları var onuda çok merak ediorum lütfen beni aydınlatırmısınız
10 Mayıs 2007 @ 20:51ben ankarada yaşıyorum Mikro-rinoplasti (burun) ile ilgili fiyatları bana bildirir iseniz sevinirim birde ameliyatı Ankara’da yapabiliyormusunuz
13 Mayıs 2007 @ 05:24mrb.fiyatları bu kadar şişirme gereği neden duyuluyor anlamıyorum .hitap edilen belli bir kesim var heralde yada tutturabildiğine yapılıyor bu işlemler.her kesime hitap edilse cok mu kötü olur acaba.insanlar astronomik fiyatlar yüzünden doktor kapısını çalamıyolar hele bıde ısım yapmıssa düsünün artık fıyatları bıraz vıcdanlı olmaya davet edıyorum bu iş sadece ticaret olarak düşünülmemeli sayın doktorlar karnımı yaptırmak ıstıyorum ama korkumdan fıyat soramıyorum yanı bakımlı kadın olmak ıcın bır yerlerını duzeltmek ıcın illede zengın mı olmak gerekıyor
13 Mayıs 2007 @ 09:32iyi günler benimde sorunum her anne olan bayan gibi karın bölgesindeki çatlak ve sarkmalar şimdiki gençlerde hep göbegi açık düşük bel modası buda erkeklerin çok dikkatini çekiyor ama ben kocamın karşısına öyle bir kıyafetle çıktıgımdı hiçde hoş olmuyor bende düz bir karın şekilli bir kalça istiyorum ama olmuyor fiyatlar çok yüksek psikolojik olarak çok etkileniyorum maddi imkanımda böyle bir operasyonu karşılamaya yetersiz peki biz neyapalım bunun bir çaresi yokmu bir kolaylıgı olsa bende faydalanabilsem birde göbek deliğim çukur ve çok büyük o küçüle bilirmi bana ulaşırsanız çok sevinirim en azından yanıtlarsanız beni dinlemiş oldugunuzu düşünüp mutlu olurum şimdiden teşekkür ederim
13 Mayıs 2007 @ 12:54Hakikaten bu fiyatlara HALK dedigimiz kesimden operasyon yaptiran varmi cok merak ediyorum…….. Sozde, bende fiyatlarin bana ne kadar uygun olduguna bakacaktim!
13 Mayıs 2007 @ 14:44hakıkaten bu fıyatlar coook yuksek ınsanlar bu fıyatları gorunce ıyıce bunalıma gırıo nası olcak bu parayı odeyemeyecek ınsanların halı…bı de bu amelıyat fiyatları amelıyata goremı degısıyomu yanı burun estetıgının nası olduguna goremı degısıyo?ben hafıf bı burun kaldırma amelıyatı olmak ıstıyorum bunun fıyatı nekadar olur?
15 Mayıs 2007 @ 18:10bende burun ve yüz ovalimi düzelttirmek için ameliyat istiyordum. kredi kartına taksit olmuyormu ya, ücret konusunda bencede uçmuşsunuzzzzzzzz
16 Mayıs 2007 @ 09:50Çinde ucuzmuş biraz güvensem valla çine gidip yatıracam burnumu.
16 Mayıs 2007 @ 09:57ikiz doğumdan sonra karnım çatlak doldu. Bende bikini giymek istiyorum. Aynaya bakınca karnımdan iğrenmek istemiyorum.Fiyatlar çok yüksek. Ama ben mutlaka olmak istiyorum. 2 yıldır para biriktiriyorum. Belki birileri bizim gibi orta gelirli insanlara insaflı davranıp kampanya yapar.
16 Mayıs 2007 @ 18:45Bunu Dr.Onur Erol ve Nazım Durak gibi büyük doktorlardan rica ediyorum. Yıllarca bu işi yapmışlar. artık paraya doymuş olmalılar. Biraz da idealist olun. Bizde varız. Bizde kadınız. Bizde güzel olmak istiyoruz.
Yoksa kadınlar bu sorunlar yüzünden doğurmayacak artık. Aydın kadınlar doğurmazsa, toplum 10 çocuk yapan cahillerle dolacak…Bilmem anlatabildim mi?
çok ucuzmuş bu günden o parayı toplamaya başlasam 15 yılda tamamlarım.
17 Mayıs 2007 @ 10:30yaa herkes fiyattan sikayetci niye böyle ben anlamadım lütfen sizde yardımcı olunda herkesin ameliyat olma sansı olsun herkes istedigini uygun bir fiyatta yapılmasını rica ederim
22 Mayıs 2007 @ 14:09benim kolumda eskiden yapmıs oldugum çizikler var ve bunları yok ettirmek istiyorum neolur bana yardım edin
22 Mayıs 2007 @ 17:11ben cinsiyetimi degiştirmnek istiyorum size ulaşbilecegim biş numara varmı
25 Mayıs 2007 @ 19:35ben ebru
Gerçekten uçuk bu ücretler…
25 Mayıs 2007 @ 20:44Ben popo estetiği yaptırmak istiyorum.çatlaklar var ve sağ ve solda çukurlar…sarkık değil ama…ne kadar lazım çatlaklara çare var mı?
Slm.Kolumda yanik izi var ameliyati mumkun mu? Ve ne kadar mumkun?Konuyla ilgili bilgilendirirseniz sevinirim. Saygilarimla
27 Mayıs 2007 @ 23:41Selamlar Bence Arkadaşlar Haklılar Estetik Ameliyat Ücretleri Cok Pahalı Dar Gelirli insanlar Ne Yapacaklar Güzellikden Mahrummu Kalacaklar Fiyatlar Ucuz Olsa Cogu Insan Amelıyat Olabilir…Buda Cerrahlar İçin Daha İyi Olur Cok İş Yapabilirler Fiyatları Düşürün Lütfen Ya :)Bizde Amelıyat Olalım Hayata Küsmeyelim…
28 Mayıs 2007 @ 15:07Size Mail ADresimi Vereyim Bana Ulaşın :) bu konunun Üstünde Durmak Gerekıyor…
28 Mayıs 2007 @ 15:09vayy Ameliyat ücretleri cok cok pahali ya Fiyatlari biraz deyil baya bi düsürün yaaaa
28 Mayıs 2007 @ 16:53ya arkadaslar bı kendınıze gelın eskıden ne estetık vardı nede baska bısey,cırkınlık ıcte baslar,fıyat dıyosunuz su bu dıyosunuz spor yapın,kendınızle barısık yasayın hayata kusulecek bı durum olan varsa bu konuda katılırım ama ıkı cm burun ıcın kalca ıcın ısyan etmenın anlamı yok!butun bu sorunların ıctıgınız ıckılerden,sıgaralardan,yanlıs beslenmenızden,en onemlısı spor yapmamanızdan oldugunu unutmayın bence fıyatlar makul yan gelıp yatıp kotu alıskanlıklarla yasayıp, guzel kalacam dıyorsanız bence bu fazlasıyla bır luks,bunuda ucuza yaptıracam dıyorsanız ben sıze temmbelsınız derım her insan guzeldır,bunu gorebılen gercek eştir! gerisi zaten hava olur…
29 Mayıs 2007 @ 03:17fiyatlarınız çoooooooook pahalı
29 Mayıs 2007 @ 10:44bu ameliyatlarda taksit yapılıyormu yapılıyorsa kaça bölünüyor acaba
29 Mayıs 2007 @ 14:27mrb ben metin kolumda yanık izi var giderilmesi mümkünmü maliyeti ne kadar olur,cvb verirseniz sevinirim
29 Mayıs 2007 @ 15:23Slm,
31 Mayıs 2007 @ 22:44Yorumları okudum ve herkesin ortak sorunu fiyattaki yükseklik.Benim şikayetim karın çatlakları.56kiloyum 1 doğum gerçekleştirdim fakat karın bölgesinde beni çok fazla rahatsız eden çatlaklar mevcut.Aslına bakarsanız 2 operatöre göründüm ve benim çok fazla çatlağı olmayan uygun bir aday olduğumu söyledi.Benim bu ameliyat için en yüksek ödeyebileceğim tutar 2500 ytl bu mümkünse bu ameliyatı hemen düşünmek isterim.
jinekomasti ameliyatı olmak istiyorum devlet hastanelerin de mümkünmü böyle bir ameliyatın maliyeti nedir. teşekkürler
31 Mayıs 2007 @ 22:56fiyatlarınız çok ucuz valla aynen devam edin sizi destekliyorum bu yukarıdaki yorumlarada katılmıyorum bende ameliyat olacam
31 Mayıs 2007 @ 23:03arsamı satıyosunuz yahu yüz bu yüz
01 Haziran 2007 @ 14:00merabalar estetik ücretleri normal ancak halkın gelir seviyesini göz önünde bulundurarak ücretlerin tekrar gözden geçirilmesi gerekir
01 Haziran 2007 @ 16:51Verilen fiyatlar resmi bir kuruluştan mı alınmıştır? Yoksa tahmini olarak mı hazırlanmıştır merak ediyorum, alt ve ust sınırlar arasında ucurum derecesinde farklar var.
01 Haziran 2007 @ 20:33Hastane masrafları, kullanılan protez vb.gibi malzemeler de ayrıca belirlenmelidir. ‘’Surgeon’s fee'’ bundan sonra belirlenebilir.
En azindan TTB asgari ucret tarifesi gözönüne alınabilir.
saygılarımla
wlla ne fiyat ne bişey bn dudaklarımı silikon yaptırdım da ne oldu o kadar para harcadım alt dudağım şimdilik şiş hala ama üst dudağımın şişi indi okadar harcadığım para boşa gitti dudağım eski halini aldı eski hali olduktan sonra benim kendi dudağımda iyiyidi önemli olan hastanın memnun kalacağı…yarın doktoruma gideceğim dudağımın silikonunun indiğini söleyeceğim umarım ikinci operasyonu yapar yoksa para püüüffffff çöpe…bu arada silikon yaptırmak isteyen bayanlarabi tavsiyem var dudaklarına kendi dokusundan yaptırsın çünkü dudaklarını hissediyor…yabancı maddeye gerk yok mutlaka kendi dokusundan yaptırsın…bakalım yarın doktora gidicem allah kerim ne yapalım…
02 Haziran 2007 @ 00:07benim derdim kolumdaki yanık hücre spreyle tedavi edilebiliyor ama çok pahalı
02 Haziran 2007 @ 09:12Adnan bey ücretler form sante dergisinde yayınlanan ve ortalama ücretler. Güncelliğini yitirmiş olabilir.
02 Haziran 2007 @ 13:32Türkiye ucuz diye düsündüm ama yanilmisim.Bu fiyatlar psikolojimizi iyice bozacak.
02 Haziran 2007 @ 13:47Ücretler biraz gercekten Pahali bir Durumda,Simdi bunun bir cikar yolunu aramak lazim Fiyatlari düsürmek icin dimi ama Abiler Ablalar Kardesler yegenler Bay ve Bayanlar….Yav birde söyle bakmak lazim:Bir Kizin burnu harbi 500 gr.geliyorsa elbette bir nedeni olmali,Yani belki kizcagiz burnunu Direge carpti saf saf kendine bakarken,Veya “erkek” yanlislikla kafa aticagina Herife Burun atti vs.Dolayisiyla,Bu Kizla bu erkek birbiri icin Yaratilmistir yani estetik mestetik gerekmiyor,Tek Kiz yolda yürürken direge degilde,erkegin Burnuna carpmali,Adamin Burunda Kizin Burun gibi olsun,eger Kafaysa,Kafayla carpisin tamammi gencler,Hadi rastgele…
02 Haziran 2007 @ 15:32benim sorunum yanagımda ki yag bezeleri acaba nerde ve ne kadar ücretle tedavi olabilirim lütfen hastane tafifesi alabilirmiyim
03 Haziran 2007 @ 00:40yanagımda yag bezesi iz yaptı acaba nerde ve ne kadar bi ücrete ameliyat olabilirim yardımcı olurmusunuz
03 Haziran 2007 @ 00:46bende yukarıya ve aşşağıya katılıyorum.
03 Haziran 2007 @ 16:24estetik cerrahi şu an lüx olabilir ama inanıyorum 3-5 yıla kalmaz o fiyatlar yarıya düşer.
arz talep dengesi buysa ben talep edemiyorum
fiyatlar gerçekten çok benim sorunum daha çok gögüs desen yok popo desen yok yokta yok bunun üstüne anlım çok çatıkve çok sert görünüyorum aslında çok yumsaş biriyim fakat napacagımı
03 Haziran 2007 @ 20:29bilmiyorum siz söyleyin yardımınızı bekliyorum yanlızca alın için de olsa olur nolur nolur bi yardım
Arkadaslar merhaba öncelikle size ben kendimden birkac bilgi veriim , ben bu Cuma Ameliyat olcam , ben 45 - 50 Kilo arasi bir Kilo kaybina ugradim Askerde ve suan iki yildir da bu kilomu koruyorum.Dolayisiyle Karnim da Sarkma meydana geldi , Mesela Iyi bir Doktorda Paket Programda Ameliyat olmanin maliyeti 7500- 8000 YTL. Bu Ameliyatta , KArin Germe , Bel cevresinde Liposaction ve Meme kücültme Oerasyonu var.Size ünlü ve cok iyi bir Doktorun adressini verebilirm. Ama SIGORTA bu tip ESTETIK Ameliyatlarin bir kurusunu karsilamiyor bilgilerinize .Kaldiki bu ameliyatlarda ameliyatin büyüklügü de fiyati etkiliyor örnegin biri karnini gerdirir 7000 öder digeri 3500 baska biri 5000 , u kisiden kisiye degsiyor onun icin fiyatlar yukarida ortalama olarak verimistir bence.Herkeze kolay gelsin.
05 Haziran 2007 @ 10:32Fiyat konusundaki yanıtınız icin tesekkurler.
05 Haziran 2007 @ 19:47Ey ALLAHIM! Sen bizleri bedava yaratmışsın.Şükürler olsun sana.
06 Haziran 2007 @ 14:45ben burun ameliyatı olmak istiyorumda 2500 8500 arası deniyor yani arada cok fark var tam rakam yaklaşık nedir.teşekkür ederim.4000 bile cok pahalı ya moralim bozuldu.
07 Haziran 2007 @ 00:00bende çooookk pahalı buluyorum ünlüler güzelizdye geçinyolar bizde çok güzel olabiliriz ama tek eksiyimiz para biraz düşürün lütfen bende fazlalıklarımı aldrmak istiyorum sadce bacaklarmdan şikayetim varr eger düşürürsenizz hemen basenlerimdeki yaglardan kurulcamm
07 Haziran 2007 @ 15:14bu ne ya ev mi satiyorsunuz yoksa arabamii. bukadar da fiyatlari artirmaya gerek yok asil fitalari yari yariyaa. bukadar kaddar olmayin yiyatlari aşagiya cekin sürümden kazanin..maskeli_1234@hotmail.com
08 Haziran 2007 @ 13:19ya bune!!! ben burun - gögus - karnimimi gerdirmek istiyorum
09 Haziran 2007 @ 09:03ama bunlar sadece hayal olmasi gerek fiyatlara bakilinca
ben bu kadarparayi nerden bulacam.tamam yurtdisinda yasiyoruz ama bu kadarda zengin deyiliz ya fiyatlari birazda daha indirsenizde benimgibileri sevindirseniz :)))))))))))))
arkadaslar bu fiyatlar ne kadar gercekce bizim saglik problemimizde okadar gercek.yani bize demek istiyorlarki paran yoksa yamuk gezmeye mecbursun..olay bu ne olur fiyatlar biraz düsük olsa millet ameliyat olsa.Sesimizi duyun sürümden kazanirsiniz :)
09 Haziran 2007 @ 16:33£stetik GüzeL ßi Şey asLında ama ßenCe; Herşeyin OrjınaLi Daha Daha GüzeL..
11 Haziran 2007 @ 22:20merhaba arkadaşlar ben neslihan burun ameliyatı olcam ama fiyatlar canavar gibi sizce hangi hasteneyi tavsiye edersiniz hangi doktoru önerebilirsiniz yalnız fiatıda yüksek olmasın canavar gibi yani :) lütfen bana msj atınız neslihan
12 Haziran 2007 @ 10:00fiyatlarınız fevkaladenin fevkinde(bülent ersoydan alıntı)ama siz biz orta ve dar gelirli hanımları hiç düşünmüyor ve bizi hep hayallerimizle kalmamız için yalnız bırakıyorsunuz halbuki size çok güveniyoruz lütfen bize yardıcı olun saygılarımla cevap bekliyorum ilgililerden ve yardım severlerden kendimi güzel görmek iştiyoruuuuuuu
12 Haziran 2007 @ 11:15Fiyatları görünce,burnumun ne kadarda güzel olduğunu düşünmeye başladım.Bu fiyatlar fix mi?Yoksa farklı doktorlarda farklı fiyatlar olabiliyor mu?Sanırım işinin ehli doktorların sayısı az.Onlarda ortalık kalabalıklaşmadan cep dolduracaklar.Herkesin kusuru var,ama ithal arabaya yedek parça takılma işi de değil bu neticede bir ameliyat ve bu rakamlar çok uçuk.Allah gerçekten kusurlu olanlara yardım etsin.Umarım uzmanlar çoğalır rekabetten de fiyatlar düşer.
12 Haziran 2007 @ 17:01SELAM ARKADASLAR HEPINIZIN YAZDIKLARINI SOYLE BI GOZDEN GECIRDIMDE VALLA MILLET PARADAN BAHSEDIYO EE O KADARDA OLACAK ESTETIK OZELE GECIYO DUSUNSENIZE FIYAT HER KOSULA UYSAYDI MILLETIN YUZU BOTOXLU GOGUSLERI SILIKONLU BURNU YUKARDA KASKAR KALKIK VS VS…. YANI HERKES HERKESE BENZIYECEKTI :))
12 Haziran 2007 @ 18:16BENCE FIYATLARIN BU SEKILDE OLMASI NORMAL DIYORUM KIZIN YADA KIZMAYIN ALLAHTAN PAHALI YOKSA MILLET ESTETISYENLER CIKMAZDI BUGUN BURAMI YARIN SURAMI DEGISTIRECEM OLURDU DEDIKODU KONULARI :p BU ARADA GUZEL OLMAK KOLAY DEGIL…. sevgilerimle fransadan yeLda!
Jinekomasti ameliyatı için fiyat nedir acaba?? Devlet Hastanelerinde oluyor mu yada Raporla Belli kısmını devletin karşılaması mümkün mü????Cvp yazarsanız sevinirim….
15 Haziran 2007 @ 01:09ben sezaryanla dogum yaptım,şuanda 46kiloyum çok zayıfım ama göbegim çok fazla ve sarkma var ayrıca çatlaklar var bu beni çok rahatsız ediyor.kullanmadıgım krem kalmadı ve spor yapıyorum bunun için ameliyat şartmı yoksa başka birşekilde düzelirmi? cevap yazarsanız sevinirim…
15 Haziran 2007 @ 19:01slm ben burcu 16 tı yasımı bitirdim tek dilegim sizden burnumu yaptırmak benim sandıgıma göre estetik 1 milyardı ama göründügüme göre 2.5milyarmıs bana we herkese göre cok pahalı lütfen biraz iyilik yapın cünkü bu hafta estetigimi yaptırmayı düsünüyorum düsünmekte istemiyorum yaptırmalıyım lütfen elinizden geleni yapın gerekirse1.5 bucuk milyara indirin gerekirse1 milyar bizim aileyi zar zor ikna ettim zaten ben et parcasını aldıracam onla berabar yapacam zaten saglık karnemde war lütfen bana acıyın ben hataylıyım adana da olmayı düsünüyorum yalwarırım we tatil yapacam hastanede kac gün kalınır lütfen yardımcı olun cewap ta yazmanızı bekliyorum bütün cerrahlara saygılarımı iletiyorum simdiden tesekkürler tek hayalım burnumdan kurtulmak cewabınızı belkliyorum kendinize iyi bakın hoscakalın
18 Haziran 2007 @ 16:03Ameliyat dikiş izlerine çözü yokmu
19 Haziran 2007 @ 13:09yukardaki yorumları okudum gerçekten türkiye şartlarına göre yüksek.bende ameliyat olmak isteyenlerin arasınadyım.benim anlamadığım bazı yerlerde çok uygun bazı yerler uçmuş,sizde birz insaflı olursanız iyi olur.
20 Haziran 2007 @ 03:03ewet gerçekten bu ücretlerin bir kısmını devlet karşılyormuu… yoksa ameliyat olamayacağımm…. bunalımdaydım iyice bunalım girdim bu fiyatları görünce….estetik bozukluklarda bir sağlık sorunudurr ağırısı sızısı yoktır belki ama ruhunuzu acıtır bunalıma hatta ölıme bile sürüklerr…parayı vereb düdüğü çalar mantığıyla iş yapmayın lütfen fiyatları makul bir seviyeye çekin si sürümden kazanın insanlarda istediği görünüme sahip olsunn…
20 Haziran 2007 @ 19:28veee lütfenn devlet bu ücretlerin bir kısmını karşılyormu ewetse ne kadarını lütfen bnei bu konuda aydınlatın.şimdiden teşekkürler…
20 Haziran 2007 @ 19:30merhaba, fiyatlar avrupaya gore cok uygun insanlarimiz pahali diye yaziyorlar,kendi yasadigi yerde yaptirsin o zaman!!!!! herneyse benim migdem biraz sisti gibi oturunca acayip goruntu oluyor beni rahatsiz ediyor,cok isterim ama korkuyorum,bana rica etsem ucak bileti ve liposuction ve hastanenizde kalma bana uygun bir fiyat soylermisiniz.tabikin gormeden birsey soyleyemiceksiniz ama ortalama ne kadar olur????
20 Haziran 2007 @ 22:19Simdiden tesekkur ederim.
Lütfen büyüklerimiz Duyun bizi .. Kolumda Eskiden Kalma Jilet Lekeleri War Dün Zımparayla ŞEaptım bişeye Benzemedi .. EStetiq operasyon geçirmek istiyorum .. ne oolur yardımcı .. olun .. viojen@hotmail.com
21 Haziran 2007 @ 09:04öncelikle fiatlar çok yüksek, uçmuşlar yahu, geliri az olanın güzelleşmeye de hakkı yok malesef. ya benim sorunum saçlarımla saçlarım kıvırcık, fakat fönlüyken tipim 180 derece değişiyor, kıvırcık saçlıyken sıradan basit görünüyorum, saçım düzken bambaşkayım adeta herkes aynışeyi söylüyor, bazıları beni tanıyamıyor bile. saçlarımı daima düz yaptırabilirmiyim.
21 Haziran 2007 @ 12:17bune ya kardesim bizden parca alıyorsunuz parça takmıyorsunuzki bukadar para alasınız hem yaptıracaksınız hemde ustune para vermelisiniz…
21 Haziran 2007 @ 14:44ÖNCELIKLE MERHABA,
BEN GÖGÜS BÜYÜLTME AMELIYATI OLMAK ISTIYORUM ,AMA BIRKAC SORUM VAR.BEN YURTDISINDA YASIYORUM,EGER AMELIYAT OLURSAM AMELIYAT , KONTROLLER VS. HEPSI NE KADAR SÜRER.YANI IS YERINDEN NE KADAR SÜREYLE IZIN ALMAM GEREKLI.IKINCISI BELLI BIR FIAT ARALIGI VAR BU FIYATLAR HASTANE,OPERASYON VE DIGER GIDERLERMI YOKSA AYRICA ÖDENMESI GEREKEN ÜCRETLERDE VARMI.ÜCÜNCÜSÜ BEN HENÜZ DOGUM YAPMADIM VE EMZIRMEK ISTIYORUM BUNDA HERHANGI BIR PROBLEM OLMUYOR DEGILMI?BILGI VERIRSENIZ SEVINIRIM.
23 Haziran 2007 @ 00:29:( ne bu yaaaa araba mı ev mi satın alıyoruz fiatlar inanılmaz hani derler ya zengin okur zengin aç kalmaz zengin hasta olsa da en iyi saĞlık organlarında tedavi görüp hayata döner :) bakın güzellik de zenginlerin hakkı ADALET Mİ BU? bu nasıl bi dünya bu nasıl adalet.. neyse :)
23 Haziran 2007 @ 21:50gördüğümüz bütün hatunlara zengin gözüyle bakmamız gerekecek sanırım…bu durumda
herkes aynı düşüncede,fıyatlarınız gerçekten yüksek ve kesınlıkle sadece yüksek gelırlı ınsanlara hıtap edıyor,size tavsiyem bıraz fıyatlarda klaylık yapıp bız dar gelırlı ınsanlarda yararlanırsak daha çok kişi baş vurur veya bır kaç aylığına bır kampanya düzenleyın rica edıyorum.lütven bu yazılanlar dıkkate alınsın artık.
24 Haziran 2007 @ 20:08benimde sağ meme alındı.fiatlar çok pahalı.asla yaptıram.ama hastalıktan dolayı olduğu için bağkurun karşılamasını istiyorum.olabilirmi.cevaplarsanız sevinirim.
26 Haziran 2007 @ 14:09bende erkek olarak yüzümdeki benlerden kurtulmak istiyorduma ama fiyatları görünce vazgectim. bu ne ya. estetik cerrahi sadece mankenler yada zengin insanlar için mi? hipokrat yeminini bir daha okuyun ve işinizi yapın
27 Haziran 2007 @ 15:24bu fiyatların pazarlık payı yok mu yavvv :)
27 Haziran 2007 @ 17:44Ya bi ben aldırmak istedim onun fiyatı yazmıyo. Allahtan yazmıyomuş bunalıma girerdim yoksa bu ne ya böyle çok pahalı ameliyatlar. Neyse ben benimle mutlu bi şekilde yaşamaya devam ediyim:P
28 Haziran 2007 @ 04:29arkadaşlar güzellik parayla ölçülmez eğer bi takım şeylerin değişmesini istiyorsanız parayı gözden çıkaracaksınız bence değer
28 Haziran 2007 @ 17:03hakikaten fiyatlar çok pahalı,eğer fiyatlar biraz daha uygun olursa bütün arkadaşlar yararlanır fena olmazmı?
29 Haziran 2007 @ 13:06bide taksit varmı bende onu merak ediyorum.cevabınızı bekliyorum……
saygılar,
Merhaba ben erkegim ve memelerim cok buyuk,iri ve dik. aşkimin ki ise kucuk yok gibi. benden ona transfer etsek acaba fiyatlar duser mi? Yani maliyetten çalsak ve kaliteli + nitelikli orjinallerle degistirsek aşkım mutlu olsa guzel olmaz mı? Gercekten bu fiyatlari gorunce ona araba alsam daha ucuz olur ve daha mutlu kalır.Yada taksit yapabilirmisiniz. ilk önce birini taksitle taktırsak sonra digerini??
01 Temmuz 2007 @ 21:16Saygılar sevgiler
fıyatlar ucmuuuuuş kolumda ız var bakayım dedım 1000 ytl den başlılıyo ufak bız ya bu nedır,tuncay arkadasım kopardın süper yazmışsın valla.fıyatlar düşsüüün 500 ytl ye olmazmı ya pazarlık payı varmı…
02 Temmuz 2007 @ 23:38siz bu fiyatları çok zenginleri düşünerek yapmışsınız bence ama birazda bizim gibi alt kısımda kalanları düşünün..benimde sorunum dogum sorası karın çatlakları ve emzirmekten kaynaklanan gögüs küçükmesi ve sarkması fiyatları görmeden önce ayrı ayrı biraz arayla yaptırırım diye düşündüm ama fiyatları görünce birini bile yaptırmanın imkansız oldunu gördüm biraz daha insaflı olursanız hepimiz çok seviniriz……..
03 Temmuz 2007 @ 14:25Arkadaşlar ben Antalya Özel Yaşam Hastanesi ile anlaştım. Emekli Sandığına bağlıyım bir kısmını ordan alacaklar. kulak ve burun estetiği ameliyatlarına toplam 1500 ytl vereceğim.
03 Temmuz 2007 @ 19:33valla ne diyeyim iyi güzel hoşta bu fiatlar çok fazla.fiyatlar makul olması lazım.uçmuşsunuzkardeşim uçmussunuz.
05 Temmuz 2007 @ 18:55Evet fiyatlar gerçektende bir çok insanın karşılayamayağı kadar yüksek. Çoğu insan sağlık harcamalarından bile kısarken güzelleşmek için bu kadar para ayıramaz. SSK’nın bunu karşılamasını düşünmek boş hayal olur. Bence fiyatlarınızı biraz düşürmelisiniz. Hasta sayınız inanamayacağınız kadar artar.
07 Temmuz 2007 @ 17:10fiyatlar konusunda bende katılıyorum yalnız ben yüzünde değişiklik istiuorum daha önce yağ enjekte ettim fakat yeterli deyil benim istediğim gibi yeterli deyil aynı zaman da çok şişti
09 Temmuz 2007 @ 11:064 ay şişkinlik hafifledi beni bilgilendirirseniz ulaşabileceğim tlf olsa
heyyy!bende estetık olmak ıstıyorum yuzum yuvarlak ve yuz hatlarım güzel,ancak burnum setlı ve gercekten kotu duruo yandan,(ben sadece setı aldırmak ıstıom),buda herseyı bozou,burdan dogal guzellığı tercıh ederım deyıp benı ve estetık yaptıranları elestırenlere seslenıorum kı bu ınsanların cogu guzel kadınlar ve yakısıklı baylardır,onlar benı psikolojımı asla anlayamazlar,insanın elınde değil ki güzellik,bneım lıse hayatım burnum yuzunden cok kotu gectı ve bunu dıer yasamımdada cekmıe ıstemıom bu kadar bılıp bılmeden anlamadan kımseyı elestırmeyın dıyorum ayrıca fıyatlar normal
09 Temmuz 2007 @ 17:51Fiyatlar gercekten cok yüksek.. Ben Op. Dr. Erhan Eryilmaz da yapitm erhaneryilmaz.com 2000 dolar ödedim. Fiyat farkı ameliyat olmak istediğiniz hastaneye bağlı. Ama burdaki belirtilen Fiyatlar gercekten yüksek..
09 Temmuz 2007 @ 21:41slm ya fiyatlar çok fazla.bazı şeyleride hayır için dua almak için yapsalar herşey parası olan için yapılıyor.yüzümde küçük bir ben var tek istegim ondan kurtulmak ya küçük ama beni rahatsız ediyor hemde çok.fiyatı ne olur?lütfen vcp yazın küçük birşey için de 1000 ytl mi isteyeceksiniz.
10 Temmuz 2007 @ 22:56herşeyi parası olan için yapmışlar başkalarını düşünen yok ama etme bulma dünyası herkes yaptıgının karşılıgını alır elbet…iyilik eden iyilik bulur…paraları diger tarafada götürebileceklermi acaba.ne olur sanki paraları biraz uygun fiyat yapsalarda insanların yüzünü güldürseler mutlu etseler. bazı şeyleri çeken bilir.ama 3 günlük dünya insanın herşeyden önce kalbi güzel olsun çok zengileride gördük ölünce hiçbiri para götüremiyor gittikleri yere.paradan başka şeyleride düşünün biraz
10 Temmuz 2007 @ 23:08Mrblar:))bende yazdıklarınızı okudum ücretlerin pahalı olması gayet mantıklı çünkü estetik lüx’e giriyo hem ucuz olsaydı herkes olurdu hiç iyi olmazdı güzelle çirkini ayırt edemezdik bırakalımda herkess bizi olduğumuz gibi kabul etsin beğensin kıslar erkeklere güzel görünmek için erkeklerde kıs gibi olmak için zaten erkeklerimiz artık makyaj bile yapıo bence türk genci olduğumuzu unutmamalıyız hem kıslar kokoss tipli erkeklerden hoşlanmıyo artık jilet atanlar pişman olacağınız şeyi yapmasaydınız bin düşün bir yap:)))saygılarımı sunuyorum hoşca kalın shempatics@hotmail.com
11 Temmuz 2007 @ 09:42amaliyatlarınız güzelde biraz çok fazla,
11 Temmuz 2007 @ 18:062 çocuk annesiyim ve göğüs operasyonunu ciddi ciddi düşünüyorum. bu ameliyatı bursa da yapabilecek tavsiye edebileceğiniz doktor ve hastane bilgisi veririseniz sevinirim.
11 Temmuz 2007 @ 23:35Emel Hanım,
Size Op. Dr. Erhan Eryılmaz ı tavsiye etmek isterim.
12 Temmuz 2007 @ 11:44Kendisi gögüs ameliyatlarında cok başarılı ve tecrübeli bir Plastik Cerrahidir. Ancak Bursada değil - Istanbulda bulunmaktadır. Muayanesi ücretsizdir. detaylı bilgi için size erhaneryilmaz.com yada estetikistanbul.com a bakmanızı tavsiye ederim..
Saygılarımla
jinekomasti ameliyatı hakkında bilgi istiyorum.Ücreti ne kadar?Devlet memurları için kolaylık olan yerler neresi.tavsiye edeceğiniz, bu işin düzgün ve iz kalmadan yapılabileceği yerleri önerirmisiniz.Teşekkürler.
13 Temmuz 2007 @ 19:23burun estetiği hakkında bilgi verirmisiniz
13 Temmuz 2007 @ 19:27slm bende burun ve dudaklarımı yaptırmak istiyorum burnumdan nefes alamıyorum ve kemik çıkıntısı var balıkesirde oturuyorum bu çevrede bu ameliyatı yapabilecek yer varmı ssklıyım acaba ücret ne olur yardımcı olursanız sevinirim bu sitedeki ücretler çok yüksek eğer bu şekildeyse hiç yaptıramıycakmıyız ?
14 Temmuz 2007 @ 16:22Bence bu fiyatlar çok fazla.Biraz indirim yaparsanız,çevremizde daha çok güzel dolaşabilir.Annelere biraz daha indirim yapılması sağlam bir psikoloji ile yetiştirilmiş mutlu çocuklar sağlıklı nesil demektir.İlgililerin dikkatine… Saygılar… ÇANAKKALE :)
14 Temmuz 2007 @ 19:26bence bu fiyatlar yurt dışına göre gayet iyi.6 sene tıp fakültesi okuyan 7 senede plastik cerrahi uzmanlığında ihtisas yapan biride bırakın kazansın
14 Temmuz 2007 @ 20:58merhabalar.burun estetiği fiyatı gerçekten çok pahalı.ama burun estetiği olmak isteyenler için bir tavsiyem var..1 2 yıl önce haberler çıkmıştı.yeni bir yöntemle burun’a yerleştirilen bir ip sayesinde istediğiniz buruna kavuşabiliyorsunuz.benim gibi bu haberi okuyan var mı? ben de ameliyat olmak istiyorum fakat bir türlü ulaşamadım o yöntemi bulan kişiye.aramızda bu dr.nin nosunu yada internet sitesini bilen biri var m ı ?
15 Temmuz 2007 @ 11:55valla benim tek sorunum burnum ama bu fıyatlar cok pahalı ya
17 Temmuz 2007 @ 00:30merabalar ben 23 yaşında genç bi kız olarak göğüsleirmden çok şikayetçiyim oyüzeden ameliyat fiyatları sizce ne kadar olabilir ve gerçekten göğüslerimi küçütmek istiyorum çok rahatsızlık veriyolar ve yazın pişik olmaktan bıktım lütfen yardımcı olun
17 Temmuz 2007 @ 23:19ve ayrıca estetik yaptırcağım için iyi bi doktor önerebilirmisiniz
17 Temmuz 2007 @ 23:20bu ne a.q. insanlar parayı sanki yoldan buluyolar çok pahalı dar gelirli insanlar ne bok yiyecekler güzellikten mahrum mu kalıcaklar
18 Temmuz 2007 @ 11:02Tüm ilgilenlere,
tek tek sorularınıza cevap yazamadığım için üzgünüm, bu nedeniyle size erhaneryilmaz.com yada estetikistanbul.com sayfasini önermek isterim. Burda ameliyatlar hakkında Bilgi ve önce ve sonra fotograflar istek formu var. Ayrıca Op. Dr. Erhan Eryılmaz ın hastalarına veya ameliyat olmak isteyenlere veya ilgilenlere ücretsiz muayene sunmaktadır. Detaylı Bilgi için : 0212 - 283 88 22
18 Temmuz 2007 @ 23:30Selamlar
Arkadaşlar bende size katılıyorum fiyatlar çok ama çok pahallı ve ayrıntılı bilgi namına bişey yok burun estetiği için 2.500 ytl ile 8.000 ytl arasında diyorlarda ben ameliyat olmak istiyorum acaba ben nekadar verecem ve sosyal güvenceden yararlana bilirmiyim sosyal güvence ile bir sürü soru var ama hiç kimse cevap alamıyo olabilirmi acaba cevabınızı bekliyecem teşekkürler
19 Temmuz 2007 @ 15:41benim sorunum karnımdaki çatlaklar aynaya bakmak bile istemiyorum bende bikini giymek istiyorum paraya önem vermeyen doktorlardan rica ediyorum indirim yada taksit yapılamaz mı teşekkürler
23 Temmuz 2007 @ 15:12fiyatlar neden bukadar ucuzzzz kullanılan ekipmanlar okadar pahalıkı özellıkle (HASTAYA ) aitse!!!
25 Temmuz 2007 @ 20:44rakamları değil sıfırları artırın artırınnn
kuzey,güney ,doğu ve batıda birer yazlık ve kışlık alır ,arabanızda 4×4 olur.
herkese merhabalar arkadaşlar sizin en azından pahalıda olsa estetik olma imkanınız var bi’de beni düşünün daha bebekken ateş üzerine düşmüşüm, vücutumun bir çok yernde yanık izleri var ve estetikle de tedavisinin tamamen mümkün olmadığını okudum az önce oysa bu siteye girerken pahalıda olsa çalışır didinir bi’ şekilde bu parayı biriktirir olurum ameliat die düşünüyodum şimdi o hayalimde yok oldu oysa ben bi’ yuva kurmanın hayalini bile bu ameliyatı düşünerek yapıyordum naapiim şimdi hayata mı küsiim… ama yok buna da çok şükür daha ne kötü sorunları olan insanlar var buna da şükür. ALLAH her şeyin en iyisini bilendir şüphesiz. hoşçakalın
26 Temmuz 2007 @ 18:39neden bukadar pahalı estetik operasyonlar.biraz daha makul olsa, gerçekten çok sayıda hastaya ulaşılabilir.ben de estetik yaptırmayı düşünüyorum ama fiyatları gördükçe sürekli erteliyorum.bir emeklinin 1 yıllık maaşı.düşünsenize ? neden bukadar uçuk rakamlar ? ücretler daha aşağı çekilse de, daha geniş bi kitleye hitab edilse daha iyi olmaz mı ?
28 Temmuz 2007 @ 15:27vallahi ben şunu diyorum arkadaşlar allah verdiği sıfattan bizleri ayırmasın kimsenin eline düşürmesin güzelleşmek neyimize ben meme kanseriyle mucadele ediyorum demekki olmayan mememin yerine yeni bir meme yaptıramıyacağım durum onu gösteriyor benim gibi insanları biraz düşünürseniz çok sevinirim saygılarımla
29 Temmuz 2007 @ 00:26fiyatlar olağanüstü:)estetik yaptırmayı düşünüyorum ama bu fiyatlarla imkansız.ve neden bu kadar fiyatlar yüksek.taksit yapılabilirmi:))
30 Temmuz 2007 @ 00:28bende su fiyatlardan yakınıyorum arkadaslar benim sorunum karın bölgem ve ve vagen daraltma su fiyatlarda insafa gelinde yaptıralım yaa
31 Temmuz 2007 @ 20:38ben 14 yaşındayken futbol oynarken burnuma çok sert şekilde top deydi.o günden sonra burnumda kemik kayması oldu ve burun şişti vebüyüdü birdahada eski halini almadı şuan 32 yaşındayım halen burnum şekli çok kötü . bu durumdan çok rahatsız oluyorum acaba estetik ücretini öğrenebilirmiyim aynı zamanda sigortadada amaliyat olduğum zaman bana ne gibi faydaları olabilir bu konuda bana yardımcı olursanız sevinirim .
04 Ağustos 2007 @ 13:11Yaa ewt fiyatlarınız biraz fazla arkadaşların msjlarını okudum da bence haklılar %50 indirime ne dersiniz herkes istediği güzelliğe sahip olur en azından kendisiyle barışık olur bi sorunu olmaz dimi yhaaa….:)
04 Ağustos 2007 @ 13:43merhaba benım acılen burun estetiğine ıhtıyacım var 23 ysaındayım ve resımlerde hiç guzel çıkamıyorum gençliğim gıdıyor hep karsıydım ama başka caresı yok fiyatlar cok pahalı bır tehlıkesı varmı onu soracaktım benı bu konuda aydınlatırsanız sevınırım hoşçakalın gercekten ındırım olursa o kadar mutlu olacağım kı hoşçakalın:)
05 Ağustos 2007 @ 11:50daha önce beyin ameliyatı geçirdim(1986 yılında).karın germe ve göğüs küçültme ameliyatlarını olabilirmiyim veya hangi şartlarda olabilirim.bilgilendirirseniz sevinirim.
06 Ağustos 2007 @ 14:53Benim gögüslerim hiç yok denecek kadar küçük. 33 yasındayım. Ve budurum esimle olan tüm ilişkimizi zedeliyor. Buyüzden ayrılmaya bile kalktık. Bende gögüs büyütme ameliyatı olmak istiyorum ama gercekten fiyatlar cok yüksek. taksit yapma imkanı falan yok mu? Hem kendim agır bir depresyona girdim hemde buyüzden esimi kaybetmekten korkar hale geldim. Nolur bir cözüm bulunsun bu işe.
07 Ağustos 2007 @ 00:02gerçekten çok pahalı yani daha uygun olursa ii olur ayrıca emekli dandığı yararlanıyormu?
07 Ağustos 2007 @ 21:53yorumları okudum herkes aynı fikirde galiba
09 Ağustos 2007 @ 19:312 tane çocuğum var ama kilolarımı veremedim
karnımda kilolardan dolayı şişlik duruyor karnımı gerdirmek isterdim ama bu fiyatlarla zor memurum
eski güzel fiziğime kavuşmak istiyorum daha hoş görünmek istemek herkesinde hakkı diye düşünüyorum o yüzden
fiyatları indirrrrrrrrrr diyorum
ben kulak ve burun ameliyatı olmak istiyorum fakat öğrenciyim eğer bu kadar para olsaydı kalkar özel okullarda okurdum fiyatlar uçmaktan öte olmuş kaç kişi hep fiyatlardan şikayetçi peki bu yorumlar boşunamı yazılmış yani ne zamandan beri yazılar var yazılmış ama fiyatlarda değişiklik yok biraz bu yazıları okusanızda fiyatlarda değişiklik olsa olmazmı bu kadar zormu çünkü yorum köşesi açılmış teşekkürler ve herkes de aynı şeyden yani ücretten şikayetçi o zaman bunlar değerlendirilsede bişeyler yapılsa iyi olur diye düşünüyorum çünkü sadece yorum yapmak yetmiyor
12 Ağustos 2007 @ 01:56benim burdumda sadece hafif bi kemik war onu aldırmak istiyorum maliyeti ne kadar olur çünkü arada bayya bi fiyat farkı war bu fiyat neye göre degişiyor.
13 Ağustos 2007 @ 12:30selam 18 yasındayım 55 kiloydum ve burnum bir anda ortaya cıkmaya basladı simdi 66 kiloyum ve sorunum yok ama ben hiç kilo vermedenmi yaşayacağım ne olacak anlamadım lütfen mail atın kilo verirsem yine aynı sekle gelirmi s.o.s
15 Ağustos 2007 @ 03:02YA BAKIN NERDEYSE HEPİNİZ BENDEN YAŞÇA BÜYÜK OLGUN İNSANLARSINIZ BEN 2 SENEDİR MODELLİK YAPAN BİR BEYEFENDİ GENCİM BURNUMDA ÇOK HAFİF BİR KAYMA OLDU VE BELLİ OLMUYOR…AMA RESİMLERDE SAĞDAN ÇEKİLDİĞİM SAMAN AP AÇIK GÖRÜNTÜ BOZUKLUĞU OLUŞUYOR..BEN UFACIK Bİ SORUNUM İÇİN 3500 DOLARDAN BAŞLAYAN Bİ FİYAT MI VERMEM GEREKİOR?YAZIK DİİLMİ YA TÜRKİYE ŞARTLARINDA BU PARAYI KAZANMAK SIKINTI GERÇEKTENN.ÇOK ÖZÜR DİLİYORUM AMA AYIPLARIM BÖLE GEREKÇEYİ..
16 Ağustos 2007 @ 01:44BU ÇOK HAFİF BELİRSİZ BURUNDAKİ KAYMANIN FİYATINI SÖLERSENİZ M.OLURUM MAİL ATARSANIZ SEVİNİRİM YAPTIRMAM GEREKİOR BURNUMU İİ SOHBETLER HERKESE TŞKLER
16 Ağustos 2007 @ 01:49fiyatlar yüksek ama doktorlar için sorun yok nasıl olsa onların zengin müşterileri var
16 Ağustos 2007 @ 23:33hey gözünü sevdiğimin parası sen nelere kadirsin biz boşuna yaşamışız keşke hiç bu dünyaya gelmeseydim bana hiç faydası yok hiç memnun değilim
16 Ağustos 2007 @ 23:35benim ileri derecede kol sarkmalarım var ve yaşım 26…kilo vermem buna sebep oldu…ameliyat sonrası kalan izler çok mu korkunç?bu izlerle ilgili bir resim var mı…bir de ücretini öğrenmek istiyorum…
19 Ağustos 2007 @ 01:12ya hmn moral bozmayn cook ucuza yerlerde var ama tabi sonuc ne olur bilemicm arastırın gidin ne olursa olsn yaf eski hali kalmasındaa bu düsünce olsun kafanızda .D eskisinden kötü olamaz yha bende gidecem walla ucuz yrlr buldum :P bu fiyatlar cok yüksk arastırın!
20 Ağustos 2007 @ 21:48slm fiyatlar cok yüksek benim sorunumda büyük gögüs ve burun ameliyati ama tabi büyük gögüs benim icin dahada büyük sorun oldu psikolojim bozuldu arkadaslarimin bana ne kadar büyük gögüslerin var demesine iki cocuk annesiyim yasim geciyor simdiden ameliyat olamasam kompleksten ölüp gidecegim lütfen fiyatlarda biraz yardimci olsanizda hepimiz ameliyat olalim lütfennnnnnnnnnnnnnnnn siz cevap bekliyorum byee
22 Ağustos 2007 @ 19:00dudagım ucukladı valla hocam bunlar neyy :)) bıraz azaltırsanız sevınırız :)))))
23 Ağustos 2007 @ 01:28ben dar gelirli bir kadınım illa istedigim şeyi elde etmek için warlıklımı olmam gerekiyo karın germe işlemi yapmak istiyorum ama bu fiyatlar çok fazla degilmi lütfen biraz bizlerede yardmıcı olun olunki bizlerde mutlu olalım olmazmı sewgiler selma
24 Ağustos 2007 @ 03:05mrb gerçekten bu ne ya durumu bu kadar iyi olan varmı bizim açlıktan nefesimiz kokuyo siz kalkmıs 1500 3500 diyosunuz tabi zengin fakirin aç ta tokun halinden anlamazmıs atalarımız ne gzl demiş insaflı olun az inanki psikolojim bozuldu uygun bi yer yokmu şu dünyada :(
24 Ağustos 2007 @ 13:54merhaba ben 27 yaşındayımm hamilelik esnasın da oluşan çatlak lar sadece karın bölegem de değil bacaklarım da da var ve ben fiziki görünümüne çok önem veren bir bayan olarak bu durum karşısın da çok üzülüyorum fiyatlar hakikaten çok yüksek gerçekten estetikle kurtulmak isterdimm bu çatlaklardan ama bu fiyatlarla asla lütfenn biraz bizleri düşünün saygılarr
24 Ağustos 2007 @ 23:03merhaba
24 Ağustos 2007 @ 23:04son günlerde ben de bu karın gerdirme olayını düşünüyordum amaaaaaaa eşim fiatları görünce bana,hayatım sen böylede çok güzelsin,benim gözümde incecik,dal gibisin.oraya verceğimiz hatta veremiyeceğimiz paranın üstüne az daha katıp ev alırız dedi.tabi biriktirebilirsek bu maaşlarla.neyse,ben yine de çok güzelim.psikolojik olarak rahatladım mı ne:-))))
Fiyatlar gercektende cok yüksek..
25 Ağustos 2007 @ 21:40vallahi en zor estetiğin değeri bile 2000 ytl yi geçmemesi lazım 40 dakika ameliyat yap binlerce ytl al oh ne ala memleket.
26 Ağustos 2007 @ 21:39Dr Onur Erolda bi burun estetigi 15`000 ytl.. normalmi??
28 Ağustos 2007 @ 20:22benim sorunum karnımda bana lütfen cerrah bulun fiyatları biraz daha düşürün uç mayın
29 Ağustos 2007 @ 20:39benim sorunum elmacık kemiklerimin üzeirnde var olan çok derin olmayan yüzeysel bir derinlikteki akneden kalma izler.üç dört tane.bunları nasıl geçirebilirim.bu konuda sitede bilgi yok.
01 Eylül 2007 @ 01:05benim sorunum elmacık kemiklerimin üzeirnde var olan çok derin olmayan yüzeysel bir derinlikteki akneden kalma izler.üç dört tane.bunları nasıl geçirebilirim.bu konuda sitede bilgi yok.lütfen mail adresimden bana ulaşıp yardımcı olur musunuz?dermabrazyon diye bir yöntem var.ama korkuyorum.ameliyat sonrası daha kötü olur diye.bu izler benim psikolojimi de bozdu.ya babam niye bir plastik cerrah değil ki?:-)gerçi olsa bende de iz olmazdı ya.neyse.ALLAH kimseye vermesin böyle dert.çünkü bu yüz.başka birşeye benzemiyor.sürekli göz önünde.ya ne olur bana yardımcı olun.
01 Eylül 2007 @ 01:11benim sorunum selüliten kurtulmak ve gögüslerimi büyütmek istiyorum bu ameliyatlar acaba kaca mal olur bana kim yardimci olabilir
01 Eylül 2007 @ 21:29valla burun ameliyatı olmayı düşünüyorum ama galiba 2 aylığımı gözden çıkarmam gerekecek.. aslında madii durmumda iyi değil ama pisikolajim gün geçtikce bozuluyor olsammı olmasmmı teredüdü içindeyim olursam çevrem nasıl tepki verecek bilmiyorum ama yakın zamanda olacağım gibi :)
02 Eylül 2007 @ 22:49arkadaşlar feci büyük ve yamuk bir burnum kepçe kulaklarım ve gerçekten şekilsiz dişlerim var. sağlıklı bir erkeğin olabileceği en çirkin formdayım. hatta şunu diyim, iyice sarhoş olmuş bir alman tursiti dahi beni öpmeye ikna edemedim. (bırakın diğer işleri) basit bir hesapla benim 8000 burun, 2500 kulak, 2000 dişler toplam 12500 ytl ye ihtiyacım var. banka kredisi felan umrumda değil bastıracam parayı
03 Eylül 2007 @ 09:05burun estetigi nin fiyatlari neye gore degisiyor ?
03 Eylül 2007 @ 20:12ya herseyy güzelde benım anlamadığım bişey var fıyatllarr satten bellıı estetık olmak ıstyoorum kararlıyım ama burun şeklıne goremı fıyat koyulcak yane bırı cıkıpta yorum yaparsa sevınırım
05 Eylül 2007 @ 03:24fiyatlar çok fazlaaaaaaa:(
05 Eylül 2007 @ 15:12Benim sağ ayak başparmağım ile yapışık olan parmağımın ameliyatlara ayrılmasını istiyorum. Bu durum bana yıllardır çok sıkıntı veriyor ama maddi imkansızlıktan ameliyat olamadım. Ayrıca 7 yıldan bu yana diyabetim var ve 49 yaşımdayım.Ameliyatım için bunlar risk oluştururmu acaba, ameliyatın maliyetini öğrenebilirmiyim.Cevap alabilirsem çok mutlu olacağım.Bu bile benim için çok önemli şimdiden teşekkür ederim. cevabınızı bekliyorum. dr murat emsen2e nasıl ulaşırım…
06 Eylül 2007 @ 09:33ben burnumdan şikayetciyim ama fıyatları gordukce kahroluyorum nedenmı fıyatlar cokyuksek zaten aldıgımız mayos bellı butcemızı asırı etkıler özellıkle turkıyede encok ınsanlar burnundan sıkayetcı buyuzden burun estetık amalıyatın deyerını bırazdaha dusurmenızı ıstıyorum mesela 2500 ıle 8500dıyılde 1500 2500 olabılır ve dahada cok kıtleye sahıp olabılırsınızbole bır fıyat olursa ılk ben olurum ERZİNCANDAN SAYGILAR TEŞEKKURLER?
06 Eylül 2007 @ 13:00Herkese Merhaba;
06 Eylül 2007 @ 14:07Yukarıdaki mailleri okuyunca birşeyler yazma ihtiyacı duydum. Arkadaşlar yukarıdaki fiyatların içinde özel hastane fiyatı(anestezisti, ilaçları ve yatak+hemşire bakımı) ve kullanılan malzeme fiyatları da var. Bu fiyatlar arasındaki uçurum özel hastane fiyatlarından kaynaklanıyor. Yani hepsi doktorun aldığı para değildir.
Daha makul hastanelerde fiyat normaldir. İnanın burun ameliyatının 16.000$, yüz germenin 30.000$dan başladığı yurtdışı fiyatlara göre ülkemiz çok ucuz kalmaktadır. Saygılarımla.
Burun ve göz kapagı estetigi için bir kaç doktora gittim farklı fiyatlar söylediler bu durumda pahalı olan dahamı iyi diye düşünmeye başladım.bunun ölçüsü nedir?yardım istiyorum.
09 Eylül 2007 @ 16:52MERHABA SAMSUNDAYIM 29 YAŞINDAYIM ÜZÜLEREK DUYGULARIMI PAYLAŞIYORUM ÇOCUKLUĞUMDAN BERİ HEP KARIN VE GÖBEK BÖLGEMDE NORMALDEN BİRAZ FAZLA YAĞLANMA VARDI SPOR DİYET HER TÜRLÜ YOLU DENEDİM YÜZÜM BASENLERİM POPOM HATTA GÖĞÜSLERİM KÜÇÜLÜYOR AMA NE YAZIKKİ KARIN BÖLGEM VE GÖBEĞİMDEKİ FAZLALARDAN YILLARDIR KURTULAMIYORUM ALIŞVERİŞE ÇIKTIĞIMDA ÇOĞU ZAMAN AĞLAYARAK EVİME DÖNÜYORUM LİPOSACTİON YAPTIRMAK İSTİYORDUM AMA SANIRIM BUNU ASLA BAŞARAMAYACAĞIM …SANIRIM ASLA ABİYE BİR KIYAFETLE İÇ RAHATLIĞIYLA BİR DÜĞÜNE KATILAMAYACAĞIM YADA KARNIMIİÇİME ÇEKMEDEN ETEK GİYEMEYECEĞİM YADA GÖĞÜSTEN KESMELİ ALTI KLOŞ GELEN HAMİLE TİPİ BLUZLARDAN KURTULAMAYACAĞIM KEŞKE FİYATLAR BİZLEREDE HİTAB EDEBİLSEYDİ HERKESE HAYALLERİNE ULAŞABİLME KONUSUNDA BAŞARILAR DİLİYORUM
10 Eylül 2007 @ 20:51ARkadaslar bu fiyatlar cok yüksek yani bu fyatlara günde kaç kişi gelir allah aşkına bi kişi gelse zaten 3 ay yeter oda nadir bide bu estetik çıktı çıkalı karsıyımdır ‘ALLAH’ bize zaten bir vucut vermiş bu vucudu kötü verdiyse sizin beğenmediğiniz bi şekilde verdiysede zaten derdini veren allah bişey biliyoki bu dertleri verio onun verdii bedeni değiştirmek ne haddimize bu tip şeyleri bi yerimiz kırılınca falan kullanmalıyız oda Zararlı ya neyse.. fazla uzatmicam bu işi yapanların işine engel olmak istemem benle aynı fikirde olmayanlarada saygı duyarım Teşekkürlerrr…
11 Eylül 2007 @ 20:35MERHABA BEN 17 YAŞINDA BİR GENCİM 18 İME AZ KALDI MANİSADA BİR BÜRODA ÇALIŞIORUM VE AYLIK 250 YTL ALIORUM.AMA HADDİMİ AŞARAK BURNUMU BEENMİORUM VE ESTETİK OLMAYI İSTİORUM.RESİM ÇEKİLİRKEN YADA KIZLARLA BERABERKEN KENDİMİ KASMAK İSTEMİORUM AMA ALDIIM PARAYLA DİİL AMELİYAT OLMAK BULUNDUUNUZ ŞEHİRE BİLE GELEMEM ARAŞTIRIORUM ŞİMDİ BİLENLERDEN YARDIM İSTİORUM.FİYATI NEDİR? NASIL YAPILIR?LÜTFEN Bİ İLGİLİNZİ BEKLİORUM HER AKŞAM MAİL ADRSİME BAKICAM SAYGILARLA…
14 Eylül 2007 @ 13:22valla çene amelıyatındakı fıyatlar haylı uçuk :) gercekten çok fazla taksıt ımkanınız varmı 32 ay mesela:)
15 Eylül 2007 @ 18:14bence şükretmesini bilelim çok şükür ayağımız elimiz tutuyor hem kimin haddine allah ın yarattığı bir şeyi beğenmeyipte değiştirmek????hem zannetmeyin ki sonuç olummlu olacak asla olmaz bir olumsuzluk elbette güzel bulduğunuz güzel sonuçlanacağına inandığınız bu durumu gölgelendirecek bayanlar size soruyorum ki bu teşbihte ne kadar doğru olur bilmiyorum ama…….. düşünsenize özenle bir yemek yapıp eşinize sunduğunuzu ve eşinizinde bu özenle hazırladığınız yemeğe burun kıvırıp dışarıdan başka şeyler sipariş ettiğiniii ne kadar üzücü değil mi?? ki ALLAHUTEALA biiz en güzel şekilde yarattı dünyaları satın alacak kadar paramız olsa bir gözümüz eder mi????hangi para hangi cerrah bize vucut sistemimizde ki o ince ayarı yakalayabilir??? hiçkimse… onun için bence şükredelim hamdü senalarda bulunalım yoksa sonumuz hiçç ii olamz güzel olalım derken gereksiz ayrıntılara dikkat ederken asıl önemli olan şeyleri mizi kaybedebiliriz biiz seven böle sevsin
16 Eylül 2007 @ 22:402 çocuk annesiyim.karnım çatlak ve sarkık.memelerim büyük ve sarkık.kilom 55 ve güzel bi yüzüm var.iyi giyinerek dışarı da ki bütün erkeklerin ilgisini çekebiliyorum.ancak 14 yıldır cinsel hayatım yok.vücudumla barışamadım.lütfen biri bana yardım etsin.hayat meşkalesinden böle şeylere para ayıramıyorum.evlenemiyorum.vücudum yüzünden yalnızlığa mahkum oldum.LÜTFRN YARDIM EDİN
17 Eylül 2007 @ 11:07serap kardesim cok haklisin. ayrica insanoglu maalesef cok nankordur.birde esinle bu sorunlar surekli gundeme gelip huzurunu kaciriyorsa bir yerde mecbur oluyorsun.mesela biktim bukonulari konusup huzursuz olmaktan.evlendigim zaman38-40 ,bedendim simdi 2 cocugum var ve 52 bedenim insanin vucudu haliyle bozuluyo oldugu gibi kalacak degil ya ama genelleme yapmak istemem ama erkekler basta benim esim boyle seylere onem veriyo.bunu kendisi hep soyluyor,seni cok sevdim cok iyi bir essin diyor fakat bana ilk gördugunde asik olmustu,buda benim guzelligim icin di.hep belirtiyo bunu,cok guzeldin ve sana orda asik oldum diyo.gerek yuzguzelligime gerekse vucudum ikisi icinde gecerli bu.yuzumun hic degismedigini hep soyluyo,fakat vucudun icin yapilacak biseyler yok mu arastir da caresine bakalim diyor.ben tessetturlu bir bayanim ve 25 yasindayim haliyle bunlar benim ruh saglimi ve aile hayatimi nekadar inkar etsemde maalesef cok etkiliyo.insaallah allah af eder.affetsin diye dua etmekten baska caremiz varmi sence.birde ben daha vucuduma hic birsey yapmadim ama yapmayi dusunuyorum.yinede aciklamalarin icin cok sagol.bende bunlarin bilincindeyim ayni zamanda esim de biliyo ama nefis iste disari meyki olmasin diye evdeyken onun göz zevkine uymak mecburiyetindeyiz.
20 Eylül 2007 @ 01:59yha herkez fiyatlar yuksek dio estetik bu zevkine kardeşim işine geliosa yaptırma çok gerekli bişi deil acil bi hastalık olmadı için ister yaptır ister yaptırma kimsede karısamaz ama fiyatlara laf demeniz biraz gerereksiz bence demişsiniz fakirler ne yapacak ya fakir adam ne esteti dusunecek o gun ben nasıl yemek yerim ekmek paramı nasıl bulurum die dusunuo allah’ım ya sizin gibiler oldu surece bu ulkede bole olmaya mahkummmm!….
20 Eylül 2007 @ 15:33tüm arkadaslar fiyatlardan şikayetçi mesela ben burun estetigi yaptırmak istiyorum ama 2500ile 8500arasında degişiyormus halbuki benim burnumun ucunda yara gibi bir iz var çukur tam ucunda onun gitmesini çok istiyorum yasım 19 bazen takıntı yapıyorum bunu üniversite ögrencisiyim ama fiyat bana göre çok yüksek
23 Eylül 2007 @ 18:54Fiyatlar gercekten cok yuksek yanı burada 100 ksıı belkı bunu yazmıs ama maalesef boole
27 Eylül 2007 @ 12:32ben erdi 15 yaşındayım 5 yaşındayken 2. kattan düştüm ve burnum kırıldı ama o zmn çok küçük olduğum için ve kemiklerim tam oturmadığı için kırık farkedilmedi ve yaşım ilerledikçe bunum çok çirkin oldu ben ameliyat olmak istiyorum bi insan ayanaya baktığında kendini sevmesi gerekir ama ben bunum yüzünden kendimi sevemiyorum :( bu yaşta ameliyat olabilme şansım var mı acaba merak ediyorum bazı sitelerde araştırdım ve erkeklerde 17-18 üstü yazıyor ve ben ameliyat olmaya karar vermiş olsam mümkün olsa ne kadar bir ücret ödemem gerekiyor aile fertlerimin bir izni gerekiyor mu koşulları nelerdir? öğrenmek istiyorum
06 Ekim 2007 @ 00:06lütfen fiyatlar konusunda yorum yaparken biraz daha dikkatli davranalım.doktorlarımızın emeğine saygı duyuyorum tabiki herşeyin bi bedeli var. bir şey merak ediyorum yaptığınız karın germe ameliyatının canlı görüntüleri varmı sitenizde. birde merak ettiğim en önemli konu eşim ikinci doğumdan sonra karın germe ameliyatı yaptırmayı düşünüyor. sezeryan ameliyatıyla aynı anda karın germe ameliyatı yapılabilirmi. yoksa doğumdan sonra bir süre beklenmeli mi bilgi dönerseniz çok sevinirim.
08 Ekim 2007 @ 00:17selam bence fiyatlar çok iyi bi araba alacağına kendini baştan aşağı yenile herkes hasta olsun sonra hergün başka arabayla gez hemde şoförüde bedava… :))))
09 Ekim 2007 @ 17:43selam benim küçük ve sarkık göğüslerim var bundan dolayı canım çok sıkılıyor eşimde zaman zaman göğüslerimin küçük olduğunu söylüyor bu durumdan dolayı üzülüyorum pisikolojik haline getirdim herzaman google bakıyorum uygun olarak ne yapabilirim silikon yaptırmayı istiyorum diğer arkadaşların dediği gibi fiyatlarınız çok yüksek birazdaha duyarlı olabirdiniz bana ne önerebilirsiniz şimdiden teşekkürler
09 Ekim 2007 @ 17:53selamlar.ben burun ucu estetiğinin fiyatları hakkında bilgi almak istiyorum.teşekkürler
10 Ekim 2007 @ 23:48fiyat yüksekse olmayın sizde ne yazıyorsunuzki.bence ucuz bile ömür boyu faydalı şeyler bunlar
13 Ekim 2007 @ 16:40slm bende burun estetiği hakkında fiyat alıcaktım ama o kadar fahiş bir fiyat sunmuş sunuzki dudağım uçukladı bu fiyatları tekrar gözden geçirirseniz sevinirim gördüğüme göre talep çok ama insanların düşünceleri hep aynı bir kurul oluşturup fiyatları değerlendirmenizde fayda var derim ben ama bana düşmüyo ilgilenirseniz bizi mutlu edersiniz cvb ınızı bekliyorum saygılarımla iyi çalışmalar
17 Ekim 2007 @ 01:34ya eskiden estetikmi vardı neyseniz osunuz kardeşim yapay insanlara dönüyosunuz yavaş yavaş estetik caiz deildir :D ama olmak isteyenler zekeriya hocadan özel izin alabilirler
17 Ekim 2007 @ 22:19ARKADAŞLAR BENİMDE SELÜLİT PROBLEMİM VAR HEMDE ÇOK FAZLA..Bİ OPERASYON DÜŞÜNDÜM AMA SONRA VAZGEÇTİM..ŞÖYLE Bİ CADDEDE KENARA OTURUP BAKIN LÜTFEN AYAGINDAN GÖZÜNDEN KOLUNDAN VS..İNSANLARI İZLEYİN LÜTFEN O KADAR ŞANSLISINIZ Kİ ONLARIN YANINDA TABİKİ HERKES GÜZEL OLMAK İSTER AMA ÖNCE ŞÜKREDİN LÜTFEN EGİTE OLSA Bİ BURNA,SELÜLİTLİDE OLSA SİZİ TAŞIYAN BACAKLARA YARA İZİ DE OLSA KULLNADIGINIZ KOLLARA SAHİPSEN BUNDAN BÜYÜK MUTLULUK OLMAMAMALI.HALİMİZE ŞÜKREDELİM LÜTFEN RABİM BÖYLE UYGUN GÖRMÜŞKİ BÖYLE YİZ ..BOŞVERİN ESTATİĞİ FELAN SAGLIGINIZ BAKIN SAGLIK YERİNDEYSE SİZİ BEGENEN BÖYLE BEGENSİN..LÜTFEN BİRAZ DAHA DUYARLI OLLAIM ETRAFIMIZDAKİ ÖZÜRLÜLERE KARŞI..ANTALYADAN SEVGİLER
19 Ekim 2007 @ 10:17bahar diyorki fiyatlar çok yüksek 2 çocuk annesiyim ve vücutumdan defret eder oldum yüzüm çok güzel bayan vücutum hayel kırıklıgı ve bu beni çok etkiyor eşim her halimin güzel oldugunu söylüyor ama ben hergün karnımı görmekten gögüslerimin sarktıgını görmek beni çıltırdıyor ne olur orta kesim kişilerede şans verir.hep bu hayytta zenkin olanlarmı insann güzel bizde bayanız yaa
21 Ekim 2007 @ 15:42valla benim yüzümde bi leke var yani ( BEn) onu aldırcam ama 1000- 3000 arası tamam iyi hosda öğrenci adamız zaten nerden bulcaz bu parayı bulsak bile kıyıp vercezmi gerci ben veririm çünkü polis olmama engel oluyo bu leke tamam ALLAH ‘ ın verdiği şey ama iş için aldırıcam zaten aldırınca da kendime gelemem baya bir süre..neyse bana bi cewap yazarsanız sevinirim ben weririm bu parayı zaten polis olunca da cıkarırım 2 ayda farketmez
23 Ekim 2007 @ 11:11bende burun ameliyatı olcam fiyatlar çok pahalı indirim yapsanız
26 Ekim 2007 @ 22:55merhaba ben 30 yaşındayım güldüğümde yüzümün sol tarafında kat kat çizgiler oluşuyor buda bir yıldır var.Bunun çözümü yüz gerdirmek mi başka yolu yok mu acaba? Sormak istediğim başka bir konuda gögüs,karın,popo bu bölgelerim çok fazla sarkık değil benim bu ameliyatları yaptıra bilmem için ne kadar bir ücret ödemem gerekir aşağı yukarı beni bilgilendirirseniz sevinirim.TEŞEKKÜRLER LÜTFEN FİYATLARINIZDA BİRAZ İNDİRİM YAPIN BİR İŞE GİRİP MAAŞIMIN TAMAMINI BU OPERASYONLAR İÇİN HARCAMAK İSTİYORUM İNŞALLAH BİZLERE YARDIMCI OLURSUNUZ.
30 Ekim 2007 @ 13:09bende burun ameliyatı olcam fiyatlar çok pahalı indirim yapsanız
30 Ekim 2007 @ 21:13benim kolum 5 yaşındayken yandı. şimdi düzeltmek istiyorum herhangi bir sorun yok sadece deri yanmış acaba ameliyat maliyeti konusunda bilgilendirebilirmisiniz… ilginiz için şimdiden teşekkürler
31 Ekim 2007 @ 20:04yaw yukarıdaki yorumları okudumda hakkatten çok doğru söylemiş arkadaşlar ne bu ya böleeee bende 21 yaşında bi bayanım benim sorunum çok ufak göğüslerimin olması ya yıllardır ufak göğüslerin ezikliğini yaşadım halada yaşıyorum o psikolojiyi size tarif etmem imkansızz ancak yaşayan bilir.. çokk üzülüyorumm nişanlanmak üzereyim we sırf bu göğüs takıntım yüzünden erteliyorum nişan olayını çeşitli bahaneler buluyorum ama asıl bahanem nişanda giyeceğim kıyafet we ilerde giyeceğim gelinlikk çok kötü bi durummm bomboş hiç bişi yok kullandığım südyene bi dokunsan içine çöküyo :) yani ne wardı sanki biraz daha ucuz olsaydı bende hemen yaptırsaydım sonra nişanlanıp ewlenseydim kısacası mutlu olsaydım yani bizlerin mutlu olmaya hakkı yokmuu?????
04 Kasım 2007 @ 21:27slm bu site ilgi alanıma giriyor ama fiyatlar gerçekten fazla tüm arkadaşlarıma katılıyorum belki sizde haklısınız ama birazdan bizim açımızdan bakın olaya hem siz hemde bizler mutlu olsak hoş olmazmı:)
05 Kasım 2007 @ 02:02slm çoğumuz şuanki durumumuzdan şikayetçiyiz ve bu ailemiz içinede yansıyor ve bazıları psıkolojik rahatsızlık içerisinde bulunuyor belkide bu yüzden intehar eden ve yuvasını bozan arkadaşlarımızda var gerçekten bu durumu değerlendirmenizi ve bizleri mutlu etmenizi tüm arkadaşlarımla birlikte rica ediyorum
05 Kasım 2007 @ 02:39ya kepçe kulak ameliyatı neden bu kadar pahalı anlayamadım hayata küsmemizimi istiyorsunuz olomaz böyle ya biraz düşürürürseniz iyi olur
09 Kasım 2007 @ 16:11bu fiyatlar az bile bi plastik cerrah nasıl yetişiyo biliyomusunuz…
15 Kasım 2007 @ 16:09almanyadan candan gercekden bende katiliyorun acayip pahali bu amaliyatlar biraz düsüründe millet orasini burasini yaptirsin yaa
15 Kasım 2007 @ 18:15ben fiyatların neden bu kadar yuksek olmasına anlam veremiyorum son ıkı senedır burun estetigi olmak istiyorum ama malesef fiyatlardan dolayı bu gıdısle hıc olamıyacam ve bana tanrımın verdıgı bu pıskolojık hastalıgınıda ustumdenden atamıyacam bu bence cok kötu bır durum oncelıkle benım ıcın tabı yardım edersenız cok ama cok mutlu olurum
15 Kasım 2007 @ 19:57Fiyatlarda eğer üst limite bakıyorsanız ve bir kaç ameliyata ihtiyacınız olduğunu düşünerek rakamları üst üste topluyorsanız evet büyük bütçeye ihtiyacınız var.Ancak unutmamanız gerekenler 1-Birkaç ameliyat gerekliyse örn:liposuction,karın germe ve göğüs ameliyatı olmanız gerekiyorsa yukarıda yazan rakamların ortalamasının yüzde 30-40 daha indrimli olarak paket program olarak alabirisiniz.2- En ünlü estetik cerrahların dahi pazarlığa açık olduğunu unutmayın. 3- Asla işin ucuzuna kaçmayın.Çektiğiniz acı ve istemediğiniz bir dış görünüşle yaşamak çok daha zor olabilir.4-Belli dönemlerde (ameliyat dönemi olarak tercih edilmeyen zamanlar) fiyatlar düşebiliyor.Yaza girerken spor salonlarında yer bulunamadığı gibi estetk cerrahlarda çok yoğun o dönemlerde en üst rakamlarla karşılaşabilirsiniz.Yapacağınız en iyi şey bir estetik cerraha başvurarak pazarlık yapmak.
18 Kasım 2007 @ 17:43yüzüm kocaman!!!çene estetiği olup normal insan yüzüne sahip olmak istiyorum ama fiyatlar allaha emanet. bence estetik cerrahlarımızda biraz millet sevgisi varsa fiyatları aşağıya çeksinler.yoksa özgüvenden yoksun olup çıkıcaz.para herşey demek değil.insan mutluluğu herşeyden önemlidir.yetkililere duyrulur.
24 Kasım 2007 @ 14:45merhabalar dogumdan sonra gobegimdeki yaglardan kurtulamadimne kadara yapiyosunuz operasyonu ilgilenirseniz sevinirim sevgiler
01 Aralık 2007 @ 09:32merhaba ben şöyle bir araştırma yapayım dedim kendime ait operasyonlara baktım benim ortalama bu işe 6 bin ytl para ayırmam gerekiyor bu notu size yazmadan önce diğer arkadaşlarında yollamış olduğu msj lara baktım hemen hemen her kezin derdi maddiyat biraz bizden biraz sizden fedakarlık olursa bence iki tarafta mutlu olur ben sevgili hocalarıma buradan sesleniyorum şu ortalama buraya msj atan 300 kişi var ve daha niceleri var fiyatlarda iyileştirme yaparsanız tek kişiden değil sürümden kazanırsınız bence sizler zeki insanlarsınız şimdiden tşkr.ler iki tarafta umarım mutlu olur hem bizler hem sizler
02 Aralık 2007 @ 18:55nasıl desem hayat çok pahalı yani nedeyim şimdi mesela ben doğuştan yarık damak doğdum vede dişlerim 26 yaşındayım durumum zaten iyi değil niye bukadar pahalı anlamadım indirim uygulamıyormusunuz neyse…….
04 Aralık 2007 @ 17:59ya herkes fıyatlardan şkayetcı bende dahıl hıc baktınızmı estedık merkezlerını ulus bebek etıler falan buralar göre adamlar ucuz fıyat vermısler normalburalara göre adamlar kıme estedık yapcaklarını bılıyolar fakır fukaranın ne işi olur estedıkle dımı
06 Aralık 2007 @ 00:23meb bnım burnumun doktor um mutlak estetık gerektıgını nedenınınde burun catısının cok dar oldugu onun genısletılmesını burun ıcnde kıkrdagın da egrı oldugunu soyledıı bunun karsılıg bu amelyatın fıyatını we emeklı sandıgınn ne kadarını karsıladıgını ogrene bılırmıyım yardımcı olursanız sevınırım saygılar
06 Aralık 2007 @ 06:35fiyatlar iyi bence ben burun estetiği olmak istiyorum ama çok fazla korkuyorum :( fazla toplum içine çıkamıyorum çok sıkılıyorum görünümünden eşimden yediğim yumruk sonucunda meydana gelen birde kırık yamukluğu katılınca tamamen hayata küsmüş haldeyim :(
06 Aralık 2007 @ 18:43selam arkadaslar yorumlarinizi okudumda herkes ameliyatlarin ucretinden sikayetci.evet belkide haklisiniz fakat birde isin diger tarafini dusunun.ucuz etin yahnisi yavan olurmus o yuzden birazda ameliyatin sonucunu dusunun.iyi ve kalici birsey istiyorsaniz,herseyden once guzellesmek istiyorsaniz dikenine katlanacaksiniz belki biraz pahali olacak fakat omrunuz boyunca kedinizle barisik ve mutlu bir sekilde yasayacaksiniz.benimde alnimla ilgili problemim var ameliyat olmak istiyorum fakat benim ogrenmek istedigim sey acaba bir kereyemi mahsus olacak cunku belli bir zaman sonra ayni seyi yasayacaksam tabiiki biraz dusundurur.o yuzden ameliyat ucretleri biraz yuksekte olsa onemli olan bence sonrasi.Allah hepimizin yardimcisi olsun
09 Aralık 2007 @ 21:46MRB.eWet fiyatlar epey bir yüksek bende burun ameliyaı olmuyaı düşünmüştüm ama fiyatları görünce artık vazgeçtim düşünmüyorum.
14 Aralık 2007 @ 13:19bencede fiyatlar çok pahalı…. burda sadece 200 küsür hasta var birde yorum yapmayanları düşünün iyi para :D
bencede tüm arkadaşların dediği gibi fiyatları düşürün talepleri artıtın, şu türkiyede bir şeyde sadece küçücük birşey zenginler için olmasın valla yeter yanii…
20 Aralık 2007 @ 05:04verilen fiyatlar cok pahali ancak bu istanbul piyasasi icin gecerli ben bu ameliyatlari eskisehir ve yaizmirde yari hatta dörtte bır fıyatına yapıyordum ama şunu da belırtmek lazım vergıler çok yüksek tabipler birliğinin belirlediği fiyatlar var onlar makul ama yüzde yirmisi vergi hemen kesiliyor. ayrıca muayenehane ekip vs masrafları var yani demek istiyorum ki bu kazanılan paranın hepsi doktora kalmıyor bunu da düşünmek gerek
21 Aralık 2007 @ 19:08herkes fiyatlardan şikayet etmiş ama sayın estetik sadece dr adnan beye cevap verme lütfunda bulunmuş sorulara cevap alabilmek için doktormu olmamız gerekiyorsöyleyinde bi doktor arkadasa sorduralım
01 Ocak 2008 @ 02:41ya neden fiyatlar bukadar yüksek benim sorunum burnum geceleri hiç nefes alamıyorum kbb gittim at büyümesi var ve burnunda eğrilik var dediler ameliyat olursan burnun düşer dediler buyüzden pilastik cerahında ameliyatta bulunması gerekiyo dediler ama fiyatlar çok yüksek bence fiyatları birdaha gözden geçirmelisiniz
03 Ocak 2008 @ 16:02halla halla ya ne kadar meraklısınız böyle şeylere bence insanın önce kendine özgüveni olmalı ve kendini beğenmesi lazım ne yani şimdi estetik cerrahlar olmasaydı bu halinizle ewde tıkınıp kalıcakmıydınız yapmayın ya bu kadada abartmayın yani bırakın sizi sewenler böyle sewsin bu şekil kabul etsin hem çirkinlerin şansı daha güzel olurmuş:D valla allahıma bin şükür kendimi çok sewiyorum beğeniyorum hiç bir sorunumda yOk allah size yardım etsin böle sorunları kafayı takmayın bence hepinizde güzelsiniz ama işte kuruntu yapıosunuz başka bişi değil yüzünüzde en çok beğendiğiniz noktalrı ön plana çıkarın mutlaka beğendiğiniz bir nokta vardır allahın vermiş olduğu herşeye şükretmeyi bilin bacaklarında selülit olabilir peki bacakların olmasaydı ne olucaktı burnun olmasaydı ne olucaktı ya şükretmeyi bilin az hepinizde güzelsiniz saçmalamayın
06 Ocak 2008 @ 09:24Evet fiyatlar bir hayli uçuk. Ben yinede Silikon fiyatı hakkında net bir bilgi almak istiyorum?
25 Ocak 2008 @ 19:08ben 30yasinda bebek güzlü bir bayanim ama karin bölgesindeki catlaklik ve sarkmis gögüslerimi gördükce moralim sifir oluyo onun icin doktorlarimizi merhamete cagiriyorum biraz fiyatlari indirsinler ne o öyle evmi satin alacaz.ucmus gitmis fiyatlar ne olur arkadaslarima ve bana yardim ediniz duyarli insanlar.
30 Ocak 2008 @ 00:17burun ameliyatı hayatımda hayalini bile kuramam çünkü burun ameliyatları çok el yakıyor. ben yine bu saglıksız burnumla yaşamaya devam edecegim sizce bu çoooooook muuu?
30 Ocak 2008 @ 03:11merhaba bende çoğu insan gibi burnumdan şikayetcıyım allah ıma şukur çok güzel bi bayanım goğsüm silikon gıbı kalcamda aynı şekılde ve yuzumde burnum harıç yerım güzel.burnum onden bakılınca çok guzel duruyo ama profılden sert ıfade alıo yabı beğenmıyorum.fıyatlarınız biraz yüksek ama gercektende çok ıyı bi dr.sunuz.inanın sizden baska hıçbır dr.a guwenemıyorum..siznle msn de konuşup muayenanenize gelmek istıyorum şimdiden tesekkurler.bide fıyat 3000-3500 ytl arasında olursa razıyım.
30 Ocak 2008 @ 03:12saygi deger doktorlarimiz.biz dar gelirliler böyle öüp gitcez belli oldu bu fiyatlara göre.belki bu yüzden cogumuzun evinde yatagında huzur yok .gece eşi sarildiginda cogu kadin karnını içeri cekmeye çalişyor.ama nafile oldugunu onlarda biliyor.ben size bir teklif getireyim.bazi pilot bölgelerde estetik operasyonlari proflar ve doktorlar gönüllü olarak 3 gün geliyorlar toplu halde ameliyatlar yapiyorlar .estetikle ilgili olan herşey.ben şahid oldum buna valilikler davet ediyor bunu sizlerde genişleterek devam ettirsenizde karindan yag alma yüz gençleştirme gögüs gibi ameliyatlarida ekleseler fena olmaz sanırım..bu fiyatalara yoksa kocalar eşlerini ya boşayacak ya aldatacak ne gurur kırıcı
31 Ocak 2008 @ 19:49merhaba ben çene amelıyatı olmak istiyodum fakat fıyatlarınız fazlasıyla yüksek.asgarı ücretiyle calısan bırı ıcın oldukca fazla.bu operasyonlardan sonra hayır duası almak gerektıgını dusunerek fıyatlandırın bence.sigortanın gecıp gecmedıgı konusunda benı bılgılendırır mısınız?tsk ederım
01 Şubat 2008 @ 13:22Pahalı aslında ama düşünün ucuz olsa herkes estetik yaptırır herkes herkese benzer o zmn i mi olurdu bi düşünün bunu dikkate alın
05 Şubat 2008 @ 14:23burun ameliyatı olmak istiyorum fakat miktar tuzlu biraz. 1500 olsaydı iyiolurdu:)
05 Şubat 2008 @ 18:03ya hakıkatten fiyatlar cok pahalı devlet hıc karsılayamıyormu ben kulak amelıyatı olmak ıstıyorum ama bu fıyatlarla zor yanı bırde 1500 ytl ıle 3500 yazmıssınız arasında daglar kadar fark var cvp yazarsanız sevınırım
06 Şubat 2008 @ 13:18iyi gunler gordunuz gibi hemen hemen herkez fiyatlardan sikayetci anliyamadigim konu yuz gerdirme fiyati neden 3500 ile 15000 arasi degisebiliyor nasilsa bu yuz geriliyor az veya cok fiyat farki aza veya coka goremi tesekkurler
07 Şubat 2008 @ 13:41ya wallahi çok pahalı ben kulak küçültecem çokta büyük değil ama yinede düşünüyombu fiyatlar niye böyle yaaaaaaa lütfen siz okumuş sunuz doktor beyler bırakın hayata iyi bakııp okuyalım bu estetikleri düşündükçe okuyamıyoruzz büyüklük sizde kalsın gelin şu fiyatları indirin herkse slm lar bysssssssss
08 Şubat 2008 @ 15:11ben büşra ya lütven şu fiatları biraz indirin ben öğrenciyim bu fiatı karşılıyamam burun estetiği olmak istiyorum bu şartlarda çok zor bize bir büyüklük yapın
09 Şubat 2008 @ 23:35ya valla ne bunlar böyle uçmuşuz :) çok pahalı biraz bizleri düşünün bizim o parayı karsılamamız için ancak sanatcı olmamız yada çok zengin olmamız lazım lütfen biraz düşünceli olalım birazda bizim açımızdan bakın (:
10 Şubat 2008 @ 20:01slm öğrenci indirimi varmı. ben öğrenciyim biraz indirim yapın burun estetiği fiyatında.
12 Şubat 2008 @ 20:41benım burun kompleksım var hernekadar buyuk olmasada fotoraflarda gozume carpıyor kımse farkketmesede bu fıyatlarla estetık olmam ımkansız sonucta ben bır işcıyım bu fıyatı dusurme gıbı bır ımkanınız var mı baya sııskın bır fıyat
13 Şubat 2008 @ 23:04hiiii!!! bu na yaaa??naptınız siizz! evde kalmama çabaları bu kadar arttı mı?? yok ya ben kalıyım evimde, daha masrafsız.
14 Şubat 2008 @ 18:05ben burun estetığı olmayı duşunuyordum ama öğrenciyim e be insaf bıraz… bu parayı denkleştırmek için hiçbişey yıyıp içmadan bı kaç yıl aç gezmem lazım.bagkur ssk falan karşılamıyo mu bunun bırazını.ve tum bu sorulara neden kımse cevap vermıyo kaç para bu iş ya mılet sora sora bı hal olmuş artık.ve sosyal guvencenın fıyatlara bı etkısı oluyomu????
15 Şubat 2008 @ 01:12burundan kemik aldırmanın malıyetin trabzondakı hastanelerde ne kadara mal olur ssk ne kadarını karşılıyor
16 Şubat 2008 @ 14:53merhabalar,benim sorunum yuz sarkmasi,40 yasindayim ve zaten uzun bir yuz seklim var,sarkma dolayisiylada cok kotu bir goruntu olustu,iple germe operasyonunu dusunuyorum ama fiyatlar biraz pahali galiba,kesin fiyat alabilirsem belki bu parayi temin edip operasyonu yaptirabilirim ama kesin bir fiyat veren yok maalesef.
17 Şubat 2008 @ 16:56ben burun kemiğimi aldırmak istiyorum ama çok korkuyorum yardımcı olun
20 Şubat 2008 @ 17:17bencede fiyatlarda biraz hoşgörülü olmak lazım
21 Şubat 2008 @ 15:36hiç üzülmeyin bayanlar baylar. burda gördüğünüz fiyatlar genelde translar ve garibanın sırtından geçinenler, işçisinin sigortasını ödemeyenlere mahsustur. gidin çin’e hem tatil yapın, hemde işinizi halledin. fiyat mı?1,500 doları bitiremezsiniz. araştırın lütfen.
24 Şubat 2008 @ 02:41slm ben gogus buyutme amaliyetini sorucakdim,hollandada yasiyorum burda cok arasdridim ama fiyatlari pahali geldi arti bide amaliyetten sonra meme ellendiginde yani silikonun kayma tehlikesi oluyormus yani gogusun sekil degismesi ve ozamanda tekrar bi amaliyet gerekecegini soylediler buda beni cok korkuttu eger bu fiyati turkiyede uyumlu olursa ve sonrasinda tehlike gorunmedigi olursa ben en kisa zamanda randevi yapmak istiyorum.bu konularda cevap verirseniz cok sevinicegim bana mumkunse tam olarak masrafin kac euro olucagini bide tahlikelerini anlatirsaniz memnun olurum.saglicakla kalin.
27 Şubat 2008 @ 00:04bence fiyatlar normal ben ben rinoplasti oldum 3000 ytl izmirde daha ucuzu yok.fiyatlar normallllllllllllllll
27 Şubat 2008 @ 22:53selam ben bursadan yazıyorum evet fiyatlar bana göre çok uçuk asgari üçretle çalışan biri için :)benim sorum protezi ben kendim dışardan almış olsam maliyeti nedir ve amaliyat fiyatı ne olur göğüs büyütmede.
03 Mart 2008 @ 13:55