Kepçe kulak Estetiği resimleri The American Society for Aesthetic Plastic Surgery (Amerikan Estetik Plastik Cerrahi Derneği ) sitesinden alınmıştır.

Kaynak: Estetik Haber
Estetik sitemizdeki içeriklerin izinsiz kullanılması halinde yasal işlem yapılacaktır.
Mayıs 9th, 2007 at 02:13
Lütfen Sadece Yorum Yapın ?
Önemli Not: Bu sayfalarda yapılan yorumlar okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan Estetik Haber Sitesi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
E-mail adresi, reklam ve hakaret içerikli yorumlar onaylanmayacaktır. E-mail yada msn adresi vermek için Sohbet sayfamızı kullanabilirsiniz.
286 Yorum var. : “Kepçe Kulak Estetiği Fotoğrafları”
bu hatununkini güzel yapmışlar…………….
25 Mayıs 2007 @ 15:51bencede cok guzel olmus bende tek kulagımı ıstıyorum ama cesaret edemıyorum
26 Mayıs 2007 @ 16:23slm bende maeliyat olmak istioruumm fiyat alabilirmiyimmm acabaaaaaa
28 Mayıs 2007 @ 21:48estetik ameliyat fiyatlarını öğrenmek istiyorum
28 Mayıs 2007 @ 22:48sedat gösterit’e:
orhan’a :
Ameliyat fiyatları ortalama 1.000 Amerikan Doları’dır. Hastane masrafları falan dahil
31 Mayıs 2007 @ 13:16slm iyi gunler internet sıtenızı inceledim ben daha 20 yasındayım manken gıb bır yüze sahıp olmak ıstıyorum yanı karsıdan bakıldıgın da duzgun karızmatık bir yüz yanı mümkün mü ve ne kadara mal olurr kac sürede olur zararı var mı ve tabı saclarım dökuluyo yanlar acılmaya basladı yardım cı olursanız sevınırım
11 Haziran 2007 @ 19:28selam
20 Haziran 2007 @ 08:43kulak estetiği olmak istiyorum..
fiyatlandırmanızı bin dolar civarında vermissiniz fakat bu sabit fiyatmıdır? yoksa değişkenliği varmı_?
iletişime geçerseniz sevinirim.. teşekkürler
Kulak deformitesine ve doktora göre fiyat değişebilir.
20 Haziran 2007 @ 11:00bende ameliyat olmak ıstıyorum ama fıyatları hakkında en ufak bır bılgıye sahıp degılım.mumkunmudur acaba ogrenmek..
23 Haziran 2007 @ 22:29ben estetik ameliyatı olmak istiyorum bizlere fiyat verir seniz seviniriz size nasıl ulaşa biliriz(19)
25 Haziran 2007 @ 14:10slm, maalesef bnmde kulak problemim var bir kulağım kepçe ameliyatın fiyatını öğrenebilir miyim? teşekküe ederimm..
28 Haziran 2007 @ 17:56slm hocam benim kulak kopuk ameliyat olmak istiyorum parası sorun deil….
29 Haziran 2007 @ 23:2819 yaşındayım kulaklarım kepçe kulak estetik ameliyatı yaptırmak istiyorum nekadara malolur?lokla anestezi yerine genel anestesi olması mümkünmüdür?cvplarsanız sevinirim iyi günler
02 Temmuz 2007 @ 11:45benım kardeşim kepçe toplum içine çıkmaya utanıyo bizde onu ameliyat yaptırmak istiyoruz fiyat hakkında bi bilgi alabbilirmiyim? teşekkürler
02 Temmuz 2007 @ 21:21mrb adım dilara henuz yasım 17 kulaklarımdan cok rahatsız oluyorum kepçe deil ama büyük toplumda sacımı toplıyamıyorum acaba yasım amelıyat olmama engel mi bir de fiyatları ogrenmek istiyorum yardımcı olursanız sevinirim….
04 Temmuz 2007 @ 18:19ben kulak ameliyatları hakknda bilgi almak istiyorum
04 Temmuz 2007 @ 21:39mrh bende kepçe kulak amelıyatı olmak istiyorum we eylül ayında kesin düşünüorum bana fiyat we amelıyat yeri hakkında biligi werirseniz sewinirim
11 Temmuz 2007 @ 20:43slm kepçe kulak ameliyatı fiyatı ne kadar öğrenebilirmiyim birde ileşim kurabiliceğim bi adresiniz varsa
şimdiden tşkler….
12 Temmuz 2007 @ 17:37selam,
ben geçen sene yaptırdım ama mutlu muyum? hayır değilim. büyük beklentilere girmek insanı üzüyor.
14 Temmuz 2007 @ 10:05fiyat 1500 ytl . Temmuzun birinde ameliyat oldum şimdi geceleri tenisçi bandı takıyorum. Tabikide ameliyata giripte mükemmeli beklemek hata olur ama eskisinden daha iyi hale geliyorsunuz . Tek sorun bir süre kimseciklere görünmeden evde oturmak ortalam 10 gün sonra sadece bandajı takar gezersiniz soranada hesap vermek zorunda kalmazsınız. Ama eskisinde daha iyi bir hale geldi benimkisi ilk aşamada korkuyorsunuz acaba yanlışmı yaptım diyer ama kulak kendine geldikçe dahada güzelleşiyor belkide gözümüz yeni halimize alışıyor ama şimdi ortalam 15-16 gün oldu ve iyiki yaptırmırmışım diyorum . Acı çekme olarak bişey yok sadece bandaj takmaktan kulak tahriş oluyor bir süre sonrasadece tenisçi bandı sinir bomaya yetiyor fakat aynaya bakıpta kepçe bir suratla karşılaşmamaya değer. Ki benim kulaklarımın kepçeliği çok aşırı değildi yani ameliyatı bu halde göze alabildiysem çok aşırı kepçe olan arkadaşlar daha rahat olurlar sanırım Saygılar
15 Temmuz 2007 @ 18:03ben de bu ameliyatı olmayı düşünüyorum fakat samsun da bu ameliyatı tam olarak werimli bi şekilde olmamız mümkün mu yoksa önerebileceğiniz bi yer mümkün mü bi de bi sorum daha war acaba ameliyat olduktan sonra ne kadar sure o bandajın takılması zorunlu tenis bandajı denilen şeyden bahsediyorumm cwp gelirse cok sewinirim..!!!
16 Temmuz 2007 @ 00:26merhaba..bnede tek kulağı kepçelerdenim:)..mümkünse fiyat için benmle iletişime gecebilir misiniz..teşekkürler
17 Temmuz 2007 @ 19:13Gercekten fıyatı bılen arkadaslar varsa lutfen bıze yardımcı olsun yada tavsıye edecegınız bır yer varmı yaptıran arkadaslardan en kısa zamanda cevap beklıyorum saygılar herkeze…
18 Temmuz 2007 @ 22:04Erhan ben Samsunluyum ve bu ameliyatı oldum benimle bir şekilde iletişime geçersen yardımcı olabilirim..
18 Temmuz 2007 @ 23:32slm ben emrah kulaklarım yüzünden kendimi hiç beğenmiyorum ve sevmiyorum. bu yüzden mutsuzum.bu ameliyatı yaptırmak istiyorum.fiyat ve ameliyatı nerede olacağım hakkında bir bilgi verirseniz sevinirim.şimdiden teşekkürler..
20 Temmuz 2007 @ 15:49yaşamak sorun oldu hayallerim kayboldu gözler doldu sözler soldu zıbanayı test ettim vurdum ama kulaklarım yüzünden isyankar oldum herşey üst üste gelmedimi bu kulaklar hayatımı mahvetmedimi.bunalımın esiri oldum çıktım ağladım her gece tek başıma ölümü düşündüm her gece yatsın cansız bu bedenim.hayata küstüm lütfen baba yardımcı olun vehayata döndürün beni.bilgi verin bana.teşkür..by
20 Temmuz 2007 @ 15:56slm ben bahar 17 yaşındayım bende 10 gün sonra bu ameliyatı olcam açıkcası korkuyorm ama artk bu utanç verici görüntümden kurtulcam bu yüzdende kendimi mutlu hissediyorum gerçkten bu ameliyat olmaya değer artk aynalara rahatlıkla bakabilicem ii günler
21 Temmuz 2007 @ 11:47off ya benımd tek kulagım kepce bende amelıyat olmak ıstyorum ama fıyatlar bıra fazla geldı acaba taksıte falan baglanabılırmı
22 Temmuz 2007 @ 14:20ya bende bı tek bende var sanırdı tek kulak kepcelıgı megerse bı suru ınsanda varmıs
22 Temmuz 2007 @ 14:21arkadaşlar bu ameliyatın fiyat ortalaması 1.500 ytl ile 3.000 ytl arasında bi fiyattadır. olmak isteyen arkadaşlar korkulacak bişey olmadığını bilsinler.birde kulağınızdaki deformite daha büyükse (hiç olmayan kulak,daha büyük kulak) bunlarda fiyat değişebilir.Ameliyat çocuklarda genel yetişkinlerde lokal anestezi altında yapılmaktadır.ameliyatın ameliyathane ortamında yapılmasının nedeni steril ortam olmasından dolayıdır.ameliyattan sonra 1 hafta boyunca kulaklarınız sargı bezi ile sarılacaktır,bunun amacı kulağınıza verilen şeklin korunması ve ameliyat yerinin daha çabuk iyileşmesini sağlamaktır.1 haftanın sonunda tenisçi bandı olarak tabir edilen bantla kulağınızı gece bükülmelerden korumak için takmanız gerekecektir.bu ameliyatın riskleri ise Ameliyat sonrası kanama, cilt altında kan birikmesi veya enfeksiyon riski mevcut fakat son derece düşüktür. Deformiteyi yeterince düzeltememe veya tekrarlama gibi riskler taşımaktadır bunun dışında önemli ve ciddi riskleri yoktur.
23 Temmuz 2007 @ 16:18evet bende kepçe kulak ama ben çok düzelmesinden korkuyorum yani iyice yatıklaşmasından görünmemesinden korkuyorum
24 Temmuz 2007 @ 08:36merhaba ben kepçe kulak estetik ameliyatının fiyatı nedir öğrenebilimiyim
24 Temmuz 2007 @ 19:26yaa ben 6 temmuzda hem burun hem kulak ameliyatı oldum.burnum ve sağ kulağım süper oldu.iyileşti bile. ama sol kulağım geri eski haline döndü.doktorumda yurtdışına çıkmış.iltihabıydı şişliğiydi ağrısıydı mahvolmuş durumdayım.ne olacak onuda bilmiyorum. burun kolay ama kulağı 1 kez daha düşünün.ayrıca kulak deliklerinizi kapıyolar ve ASLA iki kulağınız eşit olmuyo.bunu göze alın.
26 Temmuz 2007 @ 20:50slm arkadaşlar ben yarın kepçe kulak ameliyatı olacam umarım benim için iyi olur biraz korkuyorum ama değecek çünkü hayatım boyunca hep dalga geçilmeye maruz kaldım bundan dolayı psikolojim bozuldu…
27 Temmuz 2007 @ 17:23ama rahatım çünkü ameliyat olacam fakat bu ameliyatı olanlardan bişi öğrenmek istiyorum bu anestezi nasıl olacak ben ameliyattan korkmuyorum bu anesteziden korkuyorum bana bi bilgi verirseniz çok sevinecem…
şimdiden teşekkürler.
Şeyda:
27 Temmuz 2007 @ 17:55Bildiğim kadarıyla ameliyat lokal veya genel olabiliyor. Genel anesteziyi daha çok çocuklarda uyguluyorlar.Sen sanırım lokal olacaksın. Kulağının etrafını uyuşturuyorlar, hiç bir şey hissetmiyorsun. Yattığın yerden kafanı sırasıyla sağa sola çeviriyorsun, şimdiden geçmiş olsun.
şeyda, ameliyat oldun mu nasıldı merak ediorum bende önümüzdeki haftalarda olmayı düşünüyorum. aslında bu ameliyat işi kesinleşmeden hep istiyodum olmayı şimdi sanki kararsızım napcaımı bilmiorum:(
28 Temmuz 2007 @ 21:17arkadaşlar ameliyatımdan 6 gün geçti.ama kulaklarım hala çok mor ve şiş.ayrıca ilk günlere göre ağrım daha çok.ama basit ağrı kesicilerle hemen geçiyor.ameliyat olan arkadaşlara soruyorum kulaklarım ne zaman normale döner.birde tekrar eskisi gibi olur diye korkuyorum.şimdilik pişman olmadım çok şükür ama işede başlıyacağım için artık iyileşsin istiyorum.
29 Temmuz 2007 @ 01:53yaa gamzecimiyileşir iyileşir ben şu anda sanki ameliyat olmamış gibi hissediyorum kulaklarım düzeldi ve çok rahatım morluklar falan hemen geçer kulaklarınla fazla oynama ağrıyıda abartmayın dayanılmayacak kadar ağrı olmadı sanki sızlama gibiydi . iyiki olmuşum ama pişmanlığım neden bu yaşa kadar bekledim keşke daha önceden yaptırsaydfım diyorum. 25 yaşına kadar boş yaşamışım allah kahretsin
29 Temmuz 2007 @ 12:14ameliyatı olduktan sonra arkadaslarinizin cevrenizin tepkisi nasil oluyoo acaba. ayrıca bende olmak istiyorum ve zaman olaarakta fazla musait değilim.muayene olduktan sonra kacgun sonraya tarih veriyolar ,ve bu morluklar ile alakali agrılar sızilar ortalama ne zaman sona eriyor.ameliyat olan arkadslarim bunlara cevap verirse sewinirim.
29 Temmuz 2007 @ 17:50eren çevrene hiçbir açıklama yapmak zorunde değilsin.ben kimseye kepçe kulak ameliyatı oldum demiyorum.benim ablam doktor ve herkese kulaklarımda beze oluştuğunu geceleri beni çok rahatsız ettiğini söylüyor.böylece insanlar bunu gerekli olarak algılayıp pasta ve çiçekleriyle geçmiş olsuna bile geliyorlar.ameliyat tarihi doktorun yoğunluğuna bağlı.biraz ağrı oluyo ama ağrı kesici hemen rahatlatıyor.iyileşme sürecini bilemem ama ben olalı 6 gün oldu hala mor.ama acısı tamamen kesildi.ilaç almıyorum.morlukların geçmesini bekliyorum sabırla.ama insanın kulaklarının kepçe olmaması çok güzel.bence hemen randevunu al.iyi bir doktor seç.ve ameliyatını ertelemeden ol.
29 Temmuz 2007 @ 19:20Gamzecim morlukLar doktorun bir hafta kadar sonra taktıgı bantlar çıktıktan 10 gün sonra falan geçiyor. Ben oLdum bu ameliyatı.Dikişler kaşındırıyor sadece.Onun dışında bir problemim yok
31 Temmuz 2007 @ 12:38merhaba,
31 Temmuz 2007 @ 12:53bu ameliyati izmirde olan arkadaslarla gorusebilir miyiz?ameliyati nerde oldunuz?universite daha guvenli gibi geliyor bana ama doktor secimi nasil olmali? tavsiyelerinizi yazarsaniz sevinirim. ilginiz icin simdiden tesekkurler
slm:)ben su an araştırma aşamasındayım ama olmayı cok istiyorum.beni tek korkutan şey kulakların rahatsızlık verecek sekilde birbirinden farklı olması.o zaman bi anlamı kalmaz sanırım.ameliyat olanlar yardımcı olursa sevinirim.eskisinden kötü olsun istemem:(
01 Ağustos 2007 @ 21:17bende kulaklarımdan şikayetçiyim ne yalan söyliyim kızların suratına pek bakamıyorum aslında yakışıklıyım ama bu kulaklar olmasa daha iyi olucak kulaklarım düzelsin mankenlik bile yaparım o derece yani ama bende çevreden ve ailemin tepkisinden çekiniyorum vede para toplamak zorundayım burda bu sorunu olan bütün arkadaşların ruh halini anlıyabiliyorum ameliyat olan arkadaşlar beni ekliyebilir bilgi almak istiyorum sondarbe-86@hotmail.com
02 Ağustos 2007 @ 11:04bende bir kepçe kulak sorunu yaşıyanlardanım ama lütfen etrafınıza bir bakın neden diğer insanlara birazdaha güzel görünmek için bu tarz bir yol sectiniz ben hastane kapısından döndüm insanlar hala daha benimle dalga geciorlar .kulaklarım kepçe tamam biliyorum ama onların bir özelliği var kepçe kulaklarım sayesinde benimle dalga gecen insanların ne kadar seviyesiz nekadar gerizekalı olduklarını öreniyorum ve onlarla tüm televizyonlara çıkıp haykırabilirim ÇÜNKİ BEN BUYUM BU DÜNYAYA BU ŞEKİLDE GELDİM ÖZÜMDE OLAN SEY BU bence tekrar düşünün
04 Ağustos 2007 @ 00:08ya kaç kere yazıyorum yayınlanmıyo. arkadaşlar ailenize nasıl soylediniz bunu merak ediyorum bende ameliyat olmak istiyorum çünkü bıktım gerçekten tmm dunyaya bu şekilde gelmişiz buna bişey demiyorum ama herkesin hakkı deilmi güzel yaşamak ?.. neyse cevap yazarsanız çok sevinirim ya lütfenn bende aileme soylemekten çekiniyorum fiyat sorun deil …
04 Ağustos 2007 @ 15:47ben 18 yasındayım bu amelıyatın fıyatını ogrenebılırmıyım???acısı hıc onemlı deıll yeterkı yuzume yakıssın
06 Ağustos 2007 @ 17:28ben 18 yasındayım bu amelıyatın fıyatını ogrenebılırmıyım???acısı hıc onemlı deıll yeterkı yuzume yakıssın
06 Ağustos 2007 @ 17:29ben 18 yasindayim ve seneye turkiyeye geldigimde (fransada yasiyorum) ameliyat olmayi dusunuyorum ve istanbuldaki klinikler hakkinda yardim isterim. Annem Fatih Dagdelenin kliniginde ameliyat olmami istiyor.
07 Ağustos 2007 @ 20:32merhaba,
08 Ağustos 2007 @ 19:17ben 2 doktora sordum. bir tanesi 1500 ytl dedi, bir digeri de 2000 ytl…ameliyat olmayı dusunen arkadaslara bir fikir verebilir
kepçe kulaklardan….
10 Ağustos 2007 @ 00:37merhaba arkadaşlar benim sorunum da kepçe kulaklarım.eskişehir ya da ankarada tavsiye edebileceğiniz başarılı doktorlar var mı?ameliyat olan arkadaşlar bilgilendirirseniz sevinirim.kulak deliği kapnıyo yazmış bi arkadaş başka şikayeti olan var mı?bi de genel anestezi ile olsam olmaz mı:(
10 Ağustos 2007 @ 01:14merhaba arkadaşlar benim sorunum da kepçe kulaklarım.eskişehir ya da ankarada tavsiye edebileceğiniz başarılı doktorlar var mı?ameliyat olan arkadaşlar bilgilendirirseniz sevinirim.kulak deliği kapnıyo yazmış bi arkadaş başka şikayeti olan var mı?
10 Ağustos 2007 @ 01:15bu ameliyatların fiyatı ne kadar??
10 Ağustos 2007 @ 01:16slm arkadaşlar bende tek kulağı kepçelerdenim.tek kulak operasyonunun fiyatı yarı yarıya mı oluyor yoksa iki kulak ücreti mi ödeniyor?lütfen bilen varsa yazın
11 Ağustos 2007 @ 10:13slm.kardeşim ameliyat olmak istiyor.ve mümkünse en caabuk zamanda .nasıl baglantıya gecebilirim
12 Ağustos 2007 @ 20:04ya arkadaşlar,benim kuzeniminde(18 yaşında)onunda kulakları kepçe benimde ve o 20gün önce yaptırdı ben ilk gördüğümde şaşırdım ama çok guzel olmuş fazla acısı yokmuş rahat olun byebye
12 Ağustos 2007 @ 23:14bende kulak estetiği iki defa oldum açıkcası beklenilen kadar etkili değil diye düsünüyorum en azından iki kulak kesinlikle esit olmuyor
14 Ağustos 2007 @ 02:03benımde kulaklarım kepçe ama uçları sivri sadece,ıuzaktan bakıldııgnda pek gorunmuyor sadece ucları sıvrı bende olabılrıım dımı,uygun fıyat yokmu amlıyat ııcın email:cebrailkaratas@gmail.com
14 Ağustos 2007 @ 16:10nolur bılgılnedırın benı arkadaslar ıntıhar edıcem yoksa
arkdaslar bende kepcelerdenim kulaklarim kucuk ama kepce yaptirmamin duymama zarari olurmuu bi de mumkunse fiyati ne kadar
15 Ağustos 2007 @ 14:42merhabalar;
15 Ağustos 2007 @ 23:51ben 1 ay önce kepçe kulak ameliyatı oldum ama açıkçası pek te memnun kalmadım.çünkü ikisi birbirinden farklı oldu, ayrıca hala şiş, aynaya baktığımda hala moralim bozuluyor :( ayrıca istanbulda çok ta iyi bir hastanede yaptırdım…bu ameliyatı yaptırmak isteyen arkadaşlar, doktorları iyi araştırın..acele karar vermeyin..ben acele ettim 3000 ytl verdim, mutlu değilim.umarım zamanla düzelir.
Merhaba arkadaşlar ben de buraya bişeyler yazdığıma göre birçogunuzla aynı kaderi paylaşıyorum Mert arkadaşımızın yazdığı gerçekten çok hoşuma gitti ona teşekkür ediyorum.Bu ameliyatı bende yaptırmak istiyorum ama bunun günah oluğunu söylüyorlar.Allah böyle yaratmış kabullenmek lazım.Hepinizin olduğu gibi benimde pisikolojimi etkiliyor napmam gerektiğini bilmiyorum her kafadan bir ses çıkıyor ağrısını acısını geçtim iki kulağın eşit olmaması yada eski haline dönebilme durumları düşündürücü:(
17 Ağustos 2007 @ 15:03bu ne ya böle kimisi memnun deil kimisi biri deişik olmuş parayı yolda bulmuorum ben bi kere yaptırcam we memnun kalmak istiorum onn için en iisini bulmak istiyorum ki gerçe şanslada alakası war ama yinede yardımcı olursanız sewinirim
17 Ağustos 2007 @ 16:15Bende tek kulağımdan ameliyat olmak istiyorum beni fiyat konusunda bilgilendirirseniz sevinirim …
18 Ağustos 2007 @ 08:30Şimdiden tesekkürler
bence üstteki kızın kulakları gayet normal duruyo biri diyo güzel oluyo biride ikisi farklı oluo diyo ben pek anlamadım fiyatta sanırım 1.500-2000 ytl arası taksit falan oluyomu ? daha iyi olurdu taksit olursa. bende ameliyat olmak istiyorum . herkese bol şans..
19 Ağustos 2007 @ 03:48Biliyorum_komik_bi_soru:)hatta_çekinmeyin-_her_halükarda-Gülün:)Tek_kulak-Olunca-Fiyat_yarıya_iniyomu?Bunu-öğrenmek-istiyordum.umarım-fazla-beklemem
20 Ağustos 2007 @ 08:38Bide_ameliyat-olduktan-sonra-tekrar_eski_halini_almış_kulak_için_diyorum.İkinci_ameliyatın_Dezavantajı_var_mıı??Bide_bandaj_takmamak_sorun_olur_mu?..Tamamen-Düzelip-hayatımıza-hiçbişey-olmamış-gibi-devam-etmemiz-2-ay-mı-sürüyor?yardınımcı-olacak-yetkili-biri-olursa-sevinirim.şimdiden-teşekkürler
20 Ağustos 2007 @ 08:44slm bende kulaklarımdan sıkıntılıyım ama çevremdeki insanlar kulaklarımın normal olduğunu söylüyorlar.amelayatı bende düşündüm ama sonra vaz geçtim yani ben buyum ayrıca mert sana katılıyorum biz böyleyiz bence problem haline getireceğimize bununla yaşamanın tatıdını çıkaralım ayrıca dini açıdanda günahları olabilir.neyse mutlu yaşayın…
21 Ağustos 2007 @ 11:10merhaba!Benimde aynı sorunlarım var yani en azından ben öle düşünüyorum.Bu amelayatı ankarada veya antalyada nerde olabilirim.Yani nereyi önerirsiniz en başarılı olan hastane neresi.Bilgi verirseniz sevinirim.
22 Ağustos 2007 @ 12:52ben de ameliyat olmak istiyorum.izmirde olan ve doktorundan memnun kalanlar warsa bana yazabilir mi lütfen ?
24 Ağustos 2007 @ 21:32benimde tek kulağım kepçe malesef ama bende yaptırmaya cesaret edemiyorumm umarım ilerde cesaret edip yaptırabilirim…:(
25 Ağustos 2007 @ 19:35merhaba arkadaşlar.benim de kulaklarım büyük.bu yaşıma kadar hep yaptırmak istedim şu an elimde yaptırmak için bir fırsatım var.ama arkadaşlar öyle moral bozucu şeyler yazmışlar ki vazgeçmek üzereyim.anlayamıyorum memnun değillerse tekrara gitsinler doktorlarına burda dert yanacaklarına.her yerde 3 5 sinir bozucu çıkar zaten.şu an araştırma aşamasındayım.umarım iyi bir doktora denk gelirim.
26 Ağustos 2007 @ 16:02açıkçası burda ameliyat tecrübelerini okuyunca çok şaşırdım çünkü ameliyat stili doktordan doktora değişebiliyormuş… ben 5 gün önce lokal anestezi ile ameliyat oldum ayrıca sedasyon dedikleri bişey de yaptılar serumla yatıştırıcı ilaç verdiler ameliyat uyur uyanık geçti bence daha da iyi oldu çünkü kırt kırt kesilirken cin gibi uyanık olmak istemezdim:) cesaret nereye kadar yani… neyse, çevremdekiler kualk estetiğine gerek olmadığını söylemişlerdi ama ikisinin eşit olmaması dikkat çekiyordu tek kulak estetiği benim için yeterliydi ama doktor diğerine de çok az müdahale etti, ben doğuda küçük bir şehirde oturuyorum ve ameliyatı da üniversite hastanesinden cerrahpaşada uzmanlaşmış bir doktor yaptı, ve babamın sağlık güvencesine dahil olduğum için hiçbir ücret ödemedik
bu beş gün içinde yaşadıklarımı kısaca anlatayım; ameliyatın olduğu günün gecesi sabaha kadar uyuyamadım acayip ağrı yaptı buzla müdahale ettim ben enfeksiyon kaptı diye düşünmüştüm ama anestezinin etkisi geçtikten sonra normal olduğunu söylediler ertesi gün yani ameliyattan tam 24 saat sonra doktor sargıyı açtı ben yeni bir bandaj beklerken “gerek yok ki ameliyatta aldığı şekil önemli bandaja ihtiyaç yok dedi” 3-4 gecedir yüksek yastıkta bir de boynuma boyun yastığı geçirerek yatıyorum çünkü yana dönüp kulak üstüne yatmak çok acı verici oluyor
5 gün olmasına rağmen bugün banyo yaptım ve son derece rahatım (hatta doktor ertesi gün bile banyo yapabileceğimi söylemişti)
biçimine gelirsek; açıkçası ilk gördüğümde şok oldum uzaylı gibiydim şişlikler morluklar, ama şimdi şişler indikçe biçimlenmeye başladı ve yeni görüntümden memnunum ortalardaki şişlikler de inince daha da güzelleşeceğinden eminim artık saçlarımı istediğim gibi yapabilicem:)
son birşey eklemek istiyorum:
26 Ağustos 2007 @ 20:29lütfen bu ameliyatı işinin ehline yaptırın ve doktora nasıl yapacağını sorun eğer size “çok basit kulağı arkaya kıvırıp dikicem” derse hemen kaçın çünkü kıkırdak dikişten çok daha güçlüdür ve iki gün sonra kulak eski haline döner
ben bu ameliyata bir türlü cesaret edemiyordum ama komşumuzun kızı olunca ben de evde gündeme getirdim bahsettiğim kız ne alakaysa bir kbb uzmanına ameliyat oldu adam profesör olduğu halde bu estetik sonuçta, beceremedi ve bütün emek boşa gitti yukarda dediğim gibi kıkırdakla oynamadan kulağı geriye çevirip dikmiş ve 2 hafta boyunca kız sargılı gezdi sargılar açılır açılmaz da 3 gün sonra kulakları eski haline döndü ameliyatı tekrarlamayı düşünüyor ama uzmanına tabi…(beni ameliyat eden doktor sargının kıkırdağı tutamayacağını öyle olsaydı japon yapıştırıcısının en kolay çözüm olacağını söylemişti)
lafı fazla uzattım ama ameliyat olmayanların psikolojisini iyi bilirim merak ettiğiniz çok şey vardır diye düşündüm ve bütün ayrıntıları anlatmaya çalıştım…
benimki de aynen bu bayan gibi şekil olarak .fotograftaki bayanın çok iyi olmuş benimki de öyle olur mubir de maliyeti ne kadar bilgilendirirseniz çok sevinirim teşekkürler
28 Ağustos 2007 @ 00:00slm bn 16 yasındayım kulaklarım kepçe aslında sewiorum onları ama ameliyat olmak yine de istiorum arasıra millet bişe söleyince üzülüyorum we saclarımı pek baglamam
03 Eylül 2007 @ 18:52maliyeti ne kadar acaba öğrenebilir miyim : )))
ya arkadaşlr ameliyat olan arkadaşlara sesleniyoruuumm ne olur duyun sesimiiii… ya ameliyat olduktan sonra kulaklar ın yine eski halini alma durumu varmış. gerçekten 33 numaralı arkadaş ın dediği doorumu yine kulaklar eski, halini alır mı?yada ne biliim ileriki yaşantılarımızda örn:ameliyat olduktan 1veya 2 ay yada 1veya 2 sene yada bundan sonraki ilelebet hayatımızda kulakların yine eski halini alma durumu var mı???????.işte bu beni inanılmaz korkutuyoo.ve de bu korkuyu bana enjekte eden de saolsun 33 numaralı arkadaşada arıza çıkardığı için bravo…beyler hanımlar bi cvb gönderin ne olursunuz.bu yorumdan bi sonra ki yorumu benim için yazarsanız çok minnettar kalırım…
04 Eylül 2007 @ 12:46arkadaşlar ben temmuz sonunda ameliyat oldum şişlik ve morluklar geçmesi 1 ay kadar alıyor daha sonra 1 ay kadarda şişliklerin tamamen inmesi suruyor kulaklar tam şeklini 6 ay sonra şeklini alıyor bilginiz olsun ben şü an 3 ay olmasına rahmen cok memnunum eski halımden eser kalmadı diye bilirim ama daha 3ay olmasına ragmen bendede biraz şişlikler var ama zamanla düzelecek diyor doktorum cok düşük bir ihtimal tekrar ayni haline
04 Eylül 2007 @ 16:28gelirse bir dıkış daha atarlar ama gelcegini pek sanmıyorum korkulcam pek birşey yok çünkü yaparken birşey anlamıyorsunuz ama insan kendisini daha mutlu hissediyor bu kesin
sLm arkadaşlar ben bu ameliyatı olmayı qöze aldım ve yarın hastahaneye qidiyorum..umarım kulaklarım düzelir bunu çok istiyorum.ameliyat olduktan sonra sizi bilqilendircem..iyi qünler
04 Eylül 2007 @ 17:55HARUN A
05 Eylül 2007 @ 19:29harun benimde en büyük korkum tekrar eski haline dönmesiydi.ve ben bu ihtimali hiç bilmeden ameliyat oldum.daha sonra aynen senin dediğin gibi bu sitedekileri okudum ve psikolojim bozuldu.sonra uzun uzun doktorumla konuştum.bu tamamen ameliyatın tekniğine bağlı dedi.kıkırdak dokusunun gelişmemesi kepçe kulğa yol açıyor.o yüzden ameliyatta doktorun kıkırdak dokuya müdahalesi gerekiyor.mesela ben ameliyat olurken kıkırdakların bir kısmını dışarı falan aldı.yani tam ne yaptı biliyorum ama kulak kendiliğinden geriye düştü sonra dikiş attı.yani doktor kulağı arkadan kesip sadece geriye çektirerek dikiyorsa o zaman tekrar kıkırdak dokunun baskısı ile eski haline dönüyor.yani buna dikkat et bence mesela ben ameliyat oldum 2 gün sargıda kaldım bandaj bile vermedi doktor dediğim gibi teknikle alakalı umarım yardımcı oldum
gamze herşeyi anladımda, yani şunu mu demek istiyosunn->
05 Eylül 2007 @ 23:31doktorun kulağın arkasını kesipte geriye çekip dikmesinin
sakıncalı olduuundan mı bahsediyosun.??ve de bu yöntemin kulağın kepçe olmaması için yani ileride bir arıza çıkmaması için ideal bir yöntem olduuunu düşünüyr musun??baska yöntemler,alternatifler var mı??ya kısacası eski haline gelmemesi icin önerdiğin tavsiye veya ameliyat olacağım başka bi yöntem var mı??ya gamsecim kusura bakma sanada darall geldi biliyorum.afedersin…ya ne yapim hayat memat meselesi, insan ister istemez böyle soru manyağı haline gelebiliyoo.şimdiden çok özür diliyorum ve milyonlarca teşekkür ediyorummmm…
Merhaba
06 Eylül 2007 @ 13:13BEN BOLUDA OTURUYORUM BENİMDE KULAKLARIM FAZLA OLMASADA KEPÇE BENDE DÜŞÜNÜYORUM AMELİYAT OLMAYI FAKAT FİYATI NEKADAR BOLUDA VARMI BU VEDE ZARARI OLURMU BUNLARI DÜŞÜNDÜKÇE ÇEKİNİYORUM AÇIKCASI NE YAPMALIYIM…….
yok ya istediğini sor o kadar iyi anlıyorumki seni özellikle her akşam bakıp siteye yardımcı olmaya çalışıyorum.benim bildiğim kadarıyla yani doktorumun dediği kadarıyla 2 yöntem var birinde kulağın arkasından kesi yapıp deriyi gerdirerek geriye dikiyorlar buda kulağın tekrar eski haline gelmesine yol açıyor.2.olarak kıkırdaklarla alakalı.şimdi ben ameliyat olurken kulağın arkasından kesi yaptı fazla kıkırdakları çıkardı yada geriye itti o kadarını bilmiyorum artık sadece içten çıkardığı şeyleri hemşireye verip bunu tut birazdan alıcam falan dediğini duyuyordum.öyle bir hale geldiki kulak kendiliğinden geriye düştü zaten sonra onu hemen dikmedi.diğerinide aynı şekilde geriye düşürdü.onra arkkaya geçip özenli bir şekilde simetriyi sağladı ve en son dikişleri attı yani birini dikip diğerine geçmedi.simetrik oldumu dersen yüzde 90 evet ama çok ufak bir farklılık illaki oluyo ama bunu dışarıdan bir insan anlayamaz.sonra 2 gün sargıda kaldı .bir dahada bana sargı vermedi.bandaj taktırmadı.ve kulaklarımda herhangi bir kalkma yok şu an.(maşaalah deyin korkuyorum bazen :-) 1.5 ay oldu şimdilik sorun yok anlayacağın.tam olarak bilmiyorum tabi ama tekrar eski haline dönme durumu teknikle alakalı sanırım.yani adam kendine güvenmese neden bandaj taktırmasınki.sonuçta herkes 3 hafta falan takıyo.bilmiyorum harun yardımcı olduysam sevinirim
06 Eylül 2007 @ 19:41SON OLARAK BAK 73 NUMARALI ARKADAŞTA BENİM GİBİ BANDAJ KULLANMAMIŞ ZANNEDERSEM BİZ AYNI TEKNİKLE AMELİYAT OLDUK.ONUN DOKTORUNUNDA DEDİĞİ GİBİ BENCEDE AMELİYATTA ALDIĞI ŞEKİL ÖNEMLİ BENCE SEN DOKTORA AMELİYATI NASIL YAPACAĞINI AYRINTILI OLARAK ANLATTIR.BU SENİ RAHATLATIR.AĞRI SIZI YÖNÜNDEN DOĞRUSU ÇOK AĞRIM OLMADI BİRAZ İLK ZAMANLAR GECE YATIŞTA ZORLANDIM AMA İNSAN BEDENİ HER HALİ KABULLENİYO İLLAKİ KENDİNİ RAHATLATICAK BİR YATIŞ POZİSYONU BULUYOR.YİNE AKLINA TAKILAN OLURSA SR BEN HER AKŞAM SİTEYE GÖZ TIYORUM
06 Eylül 2007 @ 19:48Bende 6 Eylülde ameliyat oldum birden bire gelişti.Yaşım 19.Sitelerde estetiğe bakarken kulak estetiğne rastladım ve hemen ertesi gün bir güzellik merkezine gittim şuan kulaklarım sarılı 24 Eylülde okulum açılcak 17 günüm kaldı bide ankarada oturuyoruz Karabük’te okuyorum.Tek korkum okulda şiş veya morlukla gidersem ne yaparım.Lokal anestesiyle oldum 1 saat boyunca doktorlorla konuştum 2 doktor yaptı ameliyatı.Doktor ameliyat yapmadan önce bana 5 gün sargılı gezersin sonra bandaj takarsın 1 hafta okula kadar bişeyin kalmaz dedi.İnşallah öle olur eve geldikten 2 saat sonra alev alev yandı başım sarılı yürürken zorlanıyorum.Ameliyat olmamın nedeni alay konusu olmam.1500 ytl ye oldum.Daha açmadım kulaklarımı ama bence okadarda küçümsenecek bir operasyon değil.Olmak isteyenler daha önce hastahanede önemli bir müdahale görmemişlerse iğneden acıdan korkan kişiliğiniz varsa,vede ameliyattan sonra hiç bişey olmamış gibi olcam sanmayın.2.günüm hayatı yavaş yaşıyorum şuana kadar.BenK daha önce hastanelerde çok işim oldu kırık olsun çatlak olsun.Fıtıktan ameliyat olsun acı sızı beni etkilemedi tabikide tecrübem var ameliyatta doktora bile hayat hikayemi anlattım.:)Daha sargıdayım.Çok merak ediyorum.Doktor biz kimsenin bilmediği teknik uyguluyoruz dedi.Bakalım kulaklarım çınlıyor ve ağrı var hala.Kolay bi ameliyat sanmayın.Kızlar birazdaha hassas oluyorlar ten bakımından ve can bakımından.Eğer ben katlanırım diyen varsa olsun ama vucudunuzla pek oynamayın.
07 Eylül 2007 @ 12:04Bide bana çok günah cennete giremezsin demişlerdi.Küçüklüğümden beri benle alay edenler,insanları dış görünüşüne göre lakap takanlar,hoş görü kültürünün 0 olduğu Türkiye’mizde bunlar kendini cennete girmeyi hak buluyorlarmı bunu sorarım.İnsan karşısındakini anlamak istediği ölçüde anlar.Kız arkadaşım pek olmadı bu zamana kadar çünki anlamıylar Allah’ın verdiği güzellikle kime hava atıyorlar anlamıyorum.Biraz hoşgörülü olsaydı insanlar şuan ben ameliyat olmak zorunda kalmazdım.Kepçe olsak ne olcakki filler zurafalar ne yapsın kulakların vucuda bir dengesi var.Fakat yaşam insana 1 defa geliyor herkez güzel yaşamak ister psikolojik açıdan yaşadıklarımı kimse bilemez.Küçüklüğümden beri herkezde alaycı bir tavır oldu….Denecek söylenecek okadar söz varki ne diyeyim yani hayatı mutlu yaşamak okadar kolay olmuyor.Eğer saçınız düzse kulaklarınız kepçe değilse eliniz ayağınız sağlamsa hergece yatarken Allah’a yalvarın yakarın şükredin.Okadar insanlar varki kör topal sağır.Neyse arkadaşlar olmak isteyenler için bişeyler paylaştım.Ben 1 gün karar aldım ertesi gün ameliyat oldum.Yani bana doktor geçer 24 üne kadar dedi.İnce eliyip sık dokumadım sadece korkum şişliklerin okul açılıncada olması derdi.
Oncelikle herkese selam
08 Eylül 2007 @ 00:13Benim de burda diger arkadaslar gibi sorunum ayni kulaklarim asiri derece kepçe bunun ne demek oldugunu nasil anlatabilirim ki bende pek bilmiyorum ama soyle soyleyeyim yasim 19 artik biraz ergenlikten mi kaynaklaniyo nedir psikolojik olarak kalabalik ortamlarda kalmayi sevmiyorum okul filan oldugu icin sosyal aktiviteler oldukca fazla oluyor ama ben katılmak istemiyorum cunku arkadaslarımın yanına gittigimde kendimi onlardan farklı gibi goruyorum daima geri plan olmayi tercih ediyorum cunku benim onlardan bi fazlam war onlar ne kadar bunu bana hissettirmemeye calissalar da sonucta bu bir gercek ben onlardan daima geride olacagim neyse ben kafama koydum bu ameliyati oyle yada boyle mutlaka olacagim uzun bi zamandir dusunuyordum bu yagmurlu aksam aklimi basima getirdi.Bu ameliyati olmam gerek cunku ilk oncelikle hayata baglanmamı saglayan ozguvenim artacak arkadasların yazdigini yorumların hemen hemen hepsini okudum benimde 1-2 sorum olacakti.
1.Bu ameliyati isi bilen birilerine yaptirmak gerekli diyorsunuz ben Tekirdag/çorlu da yasiyorum bu civarlarda yada istanbulda onerebileceginiz uzman bir kisi war mi
2.Babam bagkur a bagli bu ameliyati acaba bagkur desteklermi desteklemesede olucak ya neyse maksat ogrenmek
bu soruların cevaplarini verirseniz beni cok mutlu etmis olacaksiniz artik cumartesi onumde bide pazar war evdekileri ikna edip pazartesi ameliyati olmak istiyorum
Simdiden yardim edenlere tesekkur ederim
Ameliyati olan Herkese gecmis olsun
arkadaslar bn de 16 yasındayım ve kulaklarm kepçe bugne kadar öle bahsettiiniz gibi kimsenn sözlü tacizine uuramadım bu konuda ama sizi anlayabiliorm.aslında konu hiç kimse için farklı diil herkesn amacı kendi güvenini kazanmak önmli olan da bu zatn baskalarının ne düsündürdüüü bizi ilgilendirmemeli
08 Eylül 2007 @ 17:51özetle bu ameliyatın amacı baskalarını memnun etmek diil özgüvenmizi kazanmk olmalı yksa o komplex bi gün olur bska yerden patlak verr bunun sonu yok
aeliyat olcak arkdslara bol sans
bu arada bn de ameliyat olmayı düşünüorm 1500 ytl de biriktrdm ama hakkten arkadaslarn yazdkları insanın içine kurt düşürüo(ya ikisi tutmaz da biri farklı olursa):(
73 numaralı arkadaşım merhaba benim senden ricam doktorunun ismini yazarmısın lütfeeen
09 Eylül 2007 @ 20:21sevgili kankalarım kim ne derse desin arkadaş bu kulak ameliyatı şart ister istemez psikolojimiz dagılıyo eger böle bi durumun çözümü varsa tabiki yaptırıcaz ya bide ameliyat olduktan sonra eski halini alır diye bişey olmaz ya 1500 ytl para veriyoruz kardeşim borumu eski hali diye bişeymi var ya rahat olun ameliyatınızı olun
09 Eylül 2007 @ 22:23benim kulaklarım buyuk okudugum kadarıyla
10 Eylül 2007 @ 00:41kepce kulakları kafaya yaklaştırılıyo
peki buyuk olan kulaklarda nasıl bir
yol izleniyor ögrenmek istiyorum en kısa
zamanda cevap yazarsanız sevınırım sımdıden
tesekkurler
leyla yazayım tabi ama doktor Elazığ’da; Yrd. Doç. Dr. Alpagan Mustafa Yıldırım
10 Eylül 2007 @ 08:40arkadaslar bn de ço istiorm olmayı ama zaman geçti bi kere okulm baslıo
11 Eylül 2007 @ 11:52szce 15 tatlde tapsam geçer mi morluk ve sisler
ya arkadaslar bnce kmse korkmasın ameliyat olmaktan
11 Eylül 2007 @ 11:54sonuçta eskisinden daha kötü olamz ya
sLm arkadaşlar ben 2 qün önce bu ameliyatı oldum..1 qün hastanede kaldım.kulağım 1 qün ağrıdı.diğer qünde hafif hafif sızılar oldu.buqün ise sabah kalktığımda kulağımdan çok memnundum ve de hiç kulağım ağrımadı..benimde bazı arkadaşlar qibi kulağım 5 qün sargıda kalacak ve qaliba daha sonra bandaj takılı kalacak.doktorum ameliyattan 1 qün sonra kulaklarıma baktı ve çok memnun kaldığını hiç bir sıkıntı çıkmadığını söyledi.tabi ben hala kulaklarımı qöremedim.ben bu ameliyatı lokal anestezi ile oldum.ve ameliyata qirmeden önce kendimi o kadar toparladım ki ameliyata qirdiğim de ne korku vardı ne de heyecan..bence bu ameliyatta herşey ameliyatı olacak kişiye bağlı.hiç kimse korkmasın.çok sıkıntısı olanlar ve de alay konusu olan arkadaşlarımız bu ameliyatı olsunlar öyle aşırı derece de korkulacak bi ameliyat deil ama öyle hemne toparlanılacak bir ameliyatta deil.ameliyata qirdiğinizde ilk başta size sakinleştirici filn da veriyolar.sonra doktorunuz iğneleri vurmaya başlıyo uyuşturmak için..bana yaklaşık 8-10 tane iğne vuruldu.zaten 1.iğneden sonra fazla acımıyor.ama yinede iğnelerin acısını duyuyosunuz..daha sonra kötü olan bi,rşey var kesi sesleri fiLn birde dikiş atarken duyduğunuz sesler ..ama kesinlikle iğneler vurulduğu andan itibaren hiçbirşey hisstemiyorsunuz tabi sesler dışında..ama tavsiye ederimki bu ameliyat başladığı andan beri hem bu işin sonunu düşünün ve de allaha bol bol dua edin.yani artık kulaklarınızın düzeleceğini ve de artık kimsenin sizinle dalga qeçemeyeceni saçınızı istediğiniz qibi yapacağınızı vs..tabi birde şu var ameliyattan sonra yalnız kulağınızı deil başınızı tamamen sarıyolar ve de insanlar bön bön bakıyolar..o da biraz değişik bir şey..gel de anlat insanlara başınıza ne olduqunu..ama qerçekten bence herşeye değer..ameliyata girecek olan arkadaşlarıma umarım biraz da olsa yardımcı olabilmişimdir..iyi qünler
12 Eylül 2007 @ 09:32ya arkadaşlar ben daha 14 yaşındayım ve benimde kulaklarım kepçe bende bu olaydan dolayı çok üzülüyorum bende ameliyat olmak istiyorum ama bunu ailme söyleyemiyorum
18 Eylül 2007 @ 17:16ben ilk önce bu konuyu anneme söyledim ve çok rahatsız olduğumu da söyledim.zaten büyüklerimiz anlıyolar.annem de babama söyledi.babamla ben de konuştum.ameliyat olmak istediğimi bunu çok istediğimi fiLn..sonra da oldum yani..bence çok doğal bişey.hiç kimse çekinmeden ailesiyle konuşsun.vakit kaybetmeyin derim..ben çok memnunum
19 Eylül 2007 @ 16:50ben ilk önce bu konuyu anneme söyledim ve çok rahatsız olduğumu da söyledim.zaten büyüklerimiz anlıyolar.annem de babama söyledi.babamla ben de konuştum.ameliyat olmak istediğimi bunu çok istediğimi fiLn..sonra da oldum yani..bence çok doğal bişey.hiç kimse çekinmeden ailesiyle konuşsun.vakit kaybetmeyin derim..ben çok memnunum
19 Eylül 2007 @ 16:50ben ilk önce bu konuyu anneme söyledim ve çok rahatsız olduğumu da söyledim.zaten büyüklerimiz anlıyolar.annem de babama söyledi.babamla ben de konuştum.ameliyat olmak istediğimi bunu çok istediğimi fiLn..sonra da oldum yani..bence çok doğal bişey.hiç kimse çekinmeden ailesiyle konuşsun.vakit kaybetmeyin derim..ben çok memnunum.
19 Eylül 2007 @ 16:50merhaba sibel.bende yarın kepçe kulak operasyonu geçiricem.ama tabi korkuyorum şekli değişmezse abartı derece asimetri olursa diye.benim doktorumun yöntemi farklı.günlerce sargıyla gezip gece gündüz saç bantı takmayacaksın dedi.1 veya 2 gün sargı,sonrasında ise sadece geceleri yatarken bant takıcam.umarım başarılı geçer ve memenun olurum.
20 Eylül 2007 @ 14:37merak eden arkadaşlara…
22 Eylül 2007 @ 19:37dün kepçe kulak ameliyatı oldum.ameliyat yaklaşık 1 saat 15 dakika sürdü.ameliyat öncesi cesaret iğnesi denen bir iğne yaptılar.hem kendimdeydim hemde sarhoş gibiydim.çok faydası oldu o iğnenin.ondan sonra da kulaklarıma uyuşturucu iğne yaptılar.ameliyat sırasında hiçbirşey hissetmedim.çok rahat bir ameliyattı doktorla sohbet ederek müzik dinleyerek ameliyatı tamamladım.ameliyat sonrası fazla acım yoktu.ama diğer olan arkadaşlar gibi anestezinin etkisi geçince ağrılar başladı tabi.doktor ağrı kesici ve antibyotik verdi.ilk gece ağrıdan biraz zorlandım tabi ama yine de uyuyabildim.bugün ise sargılar çıkarıldı.kulağımın yeni şeklini gördüm ve çok memnun kaldım.kulağın kendini ileri atma ihtimaline karşı doktor biraz daha yapışık yapmış ameliyatı çok az kendini ileri atıcakmış daha fazla olmaz dedi.o hali bile yeter bana.çok çok memnunum yeni şeklinden.şu anda kafamda saç bantı var.gayet estetik duruyor.sokağa çıkmakta hiç problem yaşamadım.2 3 gün sonra bandajı da sadece geceleri takıcam yani gece gündüz takmama da gerek yokmuş.hala biraz sızılarım var.hem ameliyatım daha çok taze hem de bant biraz baskı yapıyor.
ameliyatı daha önce olan arkadaşlar.bu çektiğim ağrılar normaldir değil mi?daha ne kadar böyle acıyıp ağrıyacak bir tek bunu merak ediyorum.
gerçekten rahatsız olan arkadaşlar bence cesaretlerini toplayıp maddi imkanları da varsa olsunlar bence.sonucuna değiyor çünkü.şimdilik benden bu kadar.
merhaba burcu
23 Eylül 2007 @ 08:06bende ameliyat olmak istiyorum merak ettiğim hangi sehirdesin ameliyatını hangi doktor yaptı? ücreti nedir biraz ileri atacakmıs derken eski haline yakın olmucak deme kulaklar beni bilgilendirirsen sevinirim
burcu geçmiş olsun, çektiğin acılar çok normal daha çok yeni hiç endişe etme
23 Eylül 2007 @ 15:01o zonklamalar ve bariz acı ameliyattan sonra 5. gün geçiyor 1 haftada iyice normale dönüyorsun benim şu an bir ay oldu çok sert bir yastıkta yan olarak yattığımda ya da ters bir harekette hafif acıması dışında hiçbir sorunum yok hayatımdan çok memnunum:)
ameliyattan sonra son şeklini alması 6. ayı buluyormuş bunu da ekleyeyim dedim
ameliyat olmak isteyip olmayanlara tekrar tavsiye ederim 3-5 gün çekilen sıkıntıya fazlasıyla değiyor…
Biz bu kepçe kulaklılar adı altında toplansak türkiye’yi sallıcak kadar varmışız onu anladım.Arkadaşlar Bende de aynı problemler var ama benimkisi farklı gelip giden bi piskolojiye sahibim.Bir günün iyi bi günüm kötü.İş özgüven olunca, ben de warım demek istiyorsak bu olayı aşmalı die düşünüyorum.Ama şöle düşününce kız arkadaşlarımla bu problemim hiç olmadı bugüne kadar.AMa insan takıntı yaptıysa oluyor işte.Aile en iyi danışman bence.Bir çin atasözünü hatırlatarak yazıya son veriyorum.Ağız eğile,göz büzüle, illede burun illede burun.Anlamı ise, ne kadar kendimizi güzel göstermek için ağızda eysek, gözümüzde büzülse, burun güzel olmadıkça gerisi hikaye.. kulakla ilgili bi atasözü yook. dewamm..
23 Eylül 2007 @ 22:34arkdaslar bildiginizzz önceden ameliyat olmus arkadasların resim sitesi varmı incelemek istiyorum açıkcasıı??
24 Eylül 2007 @ 16:52gözde ben istanbulda oturuyorum.ameliyatımı da bu sitede bulunan doktorlardan biri yaptı.kendisi aynı zamanda kartal devlet hastanesi plastik cerrahi bölümünde klinik şefi.ileri atma derken çok aşırı bir ileri atma eski haline dönmesinden bahsetmiyorum tabii ki.çok az bir şeklide dedi doktorum.zaten eski haline dönecek olursa peşini bırakmam bu işin.
24 Eylül 2007 @ 18:55ayrıca ameliyat öncesi resimlerim var ama kulaklarım şu anda çok şişkin olduğu için o resmi koymam şu anda gereksiz olur.
benim kardeşimde olacak aynı ameliyatı.bizde yıllarca bu işi kompleks yapmış insanlarız.kim ne dersin desin insan ister istemez kompleks yapıyor.sorusu olan arkadaşlara her konuda yardımcı olurum.sevgiler.
ayrıca merak eden arkadaşlar ameliyatı 1000 dolara oldum.
24 Eylül 2007 @ 18:57ben kulak ameliyatı olmak istiyorum ama ücreti ne kadar bu konu hakkın bilgi almak istiyorum ya aslında mrak ediyorum nasıl oluyo bu ameliyat ama yaptırmakda çok istiyorum
25 Eylül 2007 @ 15:47selam arkadaşlar bu konuda hepinizden tecrübeliyim.öncelikle kulak ameliyatı olmadan önce şunu bilmeniz gerekir.çok iyi araştırın derim sonra eski halinizi aramamanız için çok dikkatli araştırmak gerekiyor.farklı doktorlarda olduğum için fiyatın doktora göre değiştiğini ve doktoruna göre pazarlık payı bulunduğunu da söyleyeyim.ama kesinlikle çok iyi araştırın.ben kaçıncıya olduğumu unuttum artık.lütfen dikkatli seçim yapın adları estetik uzmanı olsa da hemem hemen hiç birisi estetik bir bakış açısına sahip değil.benim halledilemeyecek şekilde bir problemim yoktu.ama bir kulağımı yapan doktor kepçeyken aynı şekle sahip olan diğerini yapamıyor.doktor için mühim olan arkaya yatırmaktır şeklinin kaba olması hiç ama hiç umrunda olmadığı için bunlar gibilerin;yatırıp bırakıyorlar kaba,kötü bir şekil verdiğini söyleyince de tekrar yaparız deyip iyice berbat ediyorlar.benden sizlere tavsiye bir doktorda kepçe kulak ameliyatı olup da memnun kalmayıp rekonstrüksiyon(yani düzeltme,yeniden yapım),bunu da başka bir doktordan öğrenmiştim:);bir daha aynı doktorun masasına yatmayın derim.bütün ameliyat olmak isteyen arkadaşlar çok dikkatli olun.umarım sizler tam bir mutluluğu yakalarsınız.hoşçakalın…
25 Eylül 2007 @ 23:47merhaba burcu 1000 dolara olmuşsun ameliyatı peki memnunmusun memnunsan bize eğer mümkünse ameliyat olduğun yeri söylermisin iyi günler
28 Eylül 2007 @ 14:16ben kulagımı arkadan dikişle gerdirilmesini yani kepçeligin bu şekilde düzeltilmesini istiyom fiyat yine aynımı oluyo.vereceginiz bilgiler için teşekürler
29 Eylül 2007 @ 22:2382 gamze mrb bana doktorun adını yazarmısın o doktora nasıl ulasabilirim yardımcı olurmusun..
30 Eylül 2007 @ 13:31offfff bnde yapmak istiorum bu ameliyatı:(:(
30 Eylül 2007 @ 15:34evet gamzecim bende merak ettim doktorunun adını umarım istanbuldasındır.bi mahsuru yoksa ameliyatın için ne kadar ödedidiğini de sorabilir miyim?bu arada sitenin güzin ablasısın galiba hemen hemen bütün mailleri okudum derde deva gibisin:) hoşçakalll…
30 Eylül 2007 @ 20:15Arkadaşlar başarılı operasyon geçirenler buraya doktorlarının ismini ve hangi hastanede ve hangi şehirde olduklarını yazarlarsa bizimde arşatırma yapmamız daha kısa olur aynı zmnda tecrübeli birinden bir doktor ismi almak dolaşıpta araştırmaktan iyidir.
30 Eylül 2007 @ 22:2473 numara glba gamze hanım hangi doktor ve nerde oldugunuzu söyler misinz acaba etkili bi yönteme benziyo sizinki ayrıca bu işlerde ssk bag kur flm geciyo mu bu cok önemli bnm için?
30 Eylül 2007 @ 22:27mrb arkadaşlar benim doktorum bursada medical park ta AHMET AYTEKİN..çok rahat ve bence iyi bir doktor.fiyat olarakta 1000 ytl ödedim.herkese kolay gelsin
01 Ekim 2007 @ 04:31arkadaşlar burada doktor ismi veririm seve seve.ancak dünya hali bu herhangi bir problemde de zor durumda kalmak istemem.doktorumun ismi tayfun aköz.umarım isime sansür koymazlar.internette her türlü iletişim bilgisi mevcuttur.kolay gelsin.
01 Ekim 2007 @ 13:20sagol burcu yardımın icin tesekkür ederim ama ben izmirdeyim o yüzden istanbul biraz uzak doktor bulamazsam oraya bile gelirim ama napalım :) bide arkadaslar ameliyatı izmirde olan birileri olup memnunda kaldılarsa tabi dokturun ismini hastanenin yada kliniğin yerini,adını bide ücreti bildirirlerse cok sevinirim cok sey istedim ama halden anlarsınız sanırım simdiden tesekkürler…
02 Ekim 2007 @ 12:58ya bişi sorcamm okula filan saçlarınısı nasıl yapıosunuz yada bir yere giderken???lütfen cwp yazınn cevaplarınısı bekliorum şimdiden teşekkürler
02 Ekim 2007 @ 21:23merhaba ben kepcekulak ameliatı olmak istiorum benim kulaklarım küçük ama dışa dogru fiyat konusunda da bi araştırdım bi yer çok pahalı biyer daha ucuz sölüyor sizden fiyat hakkında bilgi alabilirmiyim bide taksit imkanı oluyormu onu sorcaktım
02 Ekim 2007 @ 23:45merhaba ben kepcekulak ameliatı olmak istiorum benim kulaklarım küçük ama dışa dogru fiyat konusunda da bi araştırdım bi yer çok pahalı biyer daha ucuz sölüyor sizden fiyat hakkında bilgi alabilirmiyim bide taksit imkanı oluyormu onu sorcaktım
02 Ekim 2007 @ 23:45serap ben ameliyat olalı 2 hafta oldu nerdeyse.ayrıca bu sene üniversiteden yeni mezun oldum.yani şu an boştayım o yüzden ameliyat sonrası çok boş vaktim olduğundan zorlanmadım.ama 1 hafta içinde morluklar azalıyor hala benim biraz kızarıklıklarım var ama bilmeyen biri anlamıyor.saçlarını hafifçe toplayabilir,kulağının üzerinden de saçını hafifçe geçirebilirsin.
03 Ekim 2007 @ 21:53ameliyat fiyatları da hastaneye ve doktora göre değişmektedir.ayrıca bu fiyat konusunda pek çok arkadaş bilgi deneyimlerini yukarıdaki yazılarında anlatmıştır.iyice okumanızı tavisye ederim..
bu kulaklar gerçekten insanın canını sıkıyo.evlilik aşamasındayım.saçımı istediğim gibi yaptıramıcam bile.en kısa zamanda ameliyat olmak istiyorum.gerçekten alay konusu olmaktan bıktım.çocukluktan beri sürekli aynı şeyleri duymaktan sıkıldım.izmirde bildiğiniz bi yer var mı arkadaşlar bu ameliyatı olabileceğim?
05 Ekim 2007 @ 15:38saol burcu ama işte bnm saçım katlı we arkadaşlarım nedne saçını böle yapıosun dioılar filan çok moralimi bosyuolar yaaa walla çok sıkıldım artk bölee bnde olmak istioruma ama işte aileme nasıl sölüceğimi bilmiorumm:(
05 Ekim 2007 @ 15:41Selam arkadaşlar bende aynı dertten muzdaribim şöyle gerine gerine saçlarımı istediğim yerden toplamak için neler vermezdim.29 yaşıma geldim hep kulağıma göre saç şekli yapıyorum.ortaokul dışında hiç sorun yaşamadım ama o bende bir iz olarak kaldı sanki hep biri dalga geçecek gibi geliyor bende ameliyat olmalıyım ama kulaklarda hassasiyet kalmasından korkuyorum..
08 Ekim 2007 @ 14:36Ahmet yazını okudum son derece mutlu geldin doktorun ve hastane bilgilerin konusunda yardımını isterim:)
Herkese sevgiler..
kepce kulak ameliyati ücreti ögrenmek istiyorum iki kulakta
08 Ekim 2007 @ 21:56Bende ameliyat oldum.2 ay oldu kulaklarım eskisinden daha iyi durumda.Ama kulaklarım yukarıdaki kızın resmi gibi bitişik olmadı.Çok bitişik olması hafif kepçe gözükmesinden daha kötü dediler.Aynaya bakıyorum eskisinden farklı ama okadarda bitişik değil.AMELİYAT ÖNCESİ VE SONRASI FOTOLARIMI YOLLAYABİLİRİM.samet_garslan@hotmail.com
09 Ekim 2007 @ 10:26Merhaba arkadaşlar
09 Ekim 2007 @ 14:45ben de kepçe kulaktan muzderibim malesef.22 yaşındayım 1 hafta sonra nişanım var ve inanırmısınız ben karakara düşünüyorum saçlarımı nasıll yaptırsamda kepçe kulaklarımı göstermesem,,ayrıca bu kepçe kulak ameliyatını devlet hastaneleri yapıyormu bilginiz var mı?Bilgi verirmisiniz banada..teşekkür ederim
fatmacım maalesef devlet hastaneleri yapmıyor bu ameliyatı.sadece üniversitelere bağlı yerlerde oluyo mesela ege üniversitesi 9 eylül gibi bnm araştırıp öğrendiğim bu.devlet hastanelerinde ssk bağkur gibi kurumlar karşılama yapmıyor.aynı dert bende de var.benim de nişanım oldu ve ben gün konulduğundan beri düşünüyordum nasıl yaptırıcam da nasıl gizliycem diye.bebek gibi bir yüze sahibim şükürler olsun ki ama bu kulaklar mahvediyo.kulaklarımı gizlemeyi başardım saçlarım sayesinde güzel bi model de oldu.şimdi düğünüm yaklaşıyor ve ben aynı senin gibi kara kara düşünüyorum ne yapıcam diye.nişanda olduğu kadar şanslı olamayabilirim gizlemek konusunda.umarım en iyi şekilde sende bende atlatırız.keşke bu ameliyat ücreti biraz daha az olsaydı.
10 Ekim 2007 @ 09:00arkadaşlar bende herkes gibi fiyat istiyorum ve bu ameliyatı eskişehirde yapan bi doktor biliyosanız lütfen yazınız teşekkür ederim
10 Ekim 2007 @ 21:56arkadaşlar ben yaklaşık 6 ay önce oldum ameliyatı ve kulaklar eski haline yakın bir şekle döndü.. eğer bu işe kesin gireceğim diyorsanız parayı sorun etmeden en iyisine gidin ve ameliyat sonrası doktorun direktiflerine aynen uyun.. bn şu anda tekrar bu ameliyatı yaptırmayı bile düşünüyorum.. şmdi saçlarım uzun ama iş hayatına atılınca ne olacak.. yorum yazanların neler çektiğini kesinlikle biliyorum ve bu işin küçümsememenizi öneriyorum.. bunları yazarken acayip moralim bozuluyo ama birileri yararlamabilecekse ne mutlu bana.. inşallah istediğiniz gibi olur herşey.. :/
11 Ekim 2007 @ 01:46slm arkadaşlar her kez gibi bende kepçeyim :D benim bu hali sorun yapmam bi öğretmenimin sayesinde oldu ortaokulda bi gün beni azarlayıp kulağımı çekmişti ve demişti ki senin kulaklarında amma büyük çok çekiyorlar herhalde herkez gülmüştü vs vs şuan 24 yaşındayım takıntım hala var ama insan zamanla aşıyor genç arkadaşlara biraz daha düşünmelerini öneririm ben eskiden kulaktan nefret ederdim çok çirkin gelirdi kimseye kulaklarımı dokundurmazdım ve kimse ile konusmak istemezdim ama şuan çok rahat dalga geçebiliyorum ve bu yaşıma kadar kulaklarımı konuştugum insanlar hep yakıştıgını sevimli sempatik gösterdiğini söyledi hatta kız arkadaşım böle çok iyi oldugunu ameiyat olursam benden ayrılacağını bile söylüyor sanırım bunu yüzümün güzel olması ve saçlarımın uzun olmasından dolayı sölüyor kısalttırsam sıkılır gibi geliyor bana neyse ben olmayı kafama koydum bunlara kepçe demek doğru değil yelken bunlar cem yılmazın kulakları haltetmiş şuan para biriktiriyorum en kısa zamanda bende olacağım inş yorumlardan anladıgım kadarıyla bu olayları kızlar daha çok takıntı haline getirmişler kızlara şunu sölemek istiyorum biz bunu kendimiz takıntı haline getiriyoruz aslında diğer insanlar için pek o kadar sorun olmuyor ve saçlarınız var kapatabilirsiniz ama tabi imkanınız varsa ve kendinizi öyle iyi hissedecekseniz olun olupta memnun olmayan kişilerede şunu söyliyeyim bu kadar simetrik düşünmeyin bence etrafınızdaki insanlara bakın ne kadar simetrikler ne kadar yakışıklı veya güzeller manken dediğin insanların bile çirkin yerleri var unutmayın ben çok inceliyorum insanları ve çogu kişiden yakışıklıyım bu şekilde düşünmeye çalışın bence dini açıdanda bi sakıncası yok merak eden arkadaşlar varsa söyliyim araştırdım eğer insan kendini ezik hissediyorsa estetik olmasında sakınca yokmuş.
12 Ekim 2007 @ 03:45slm benim kulağımda diğerine gore biraz çıkıntılı bu yusden saçlarımı toplayamıyorum
13 Ekim 2007 @ 14:56mustafa arkadaşımıza hak veriyorum.kimse bu olayı bizim kafamıza taktığımız kadar takmıyor kimse incelemiyor aslında bizi.ben 24 yaşımdayım zannetmiyorum ki bu yaşa gelmiş insanlar topluluğu otursun da kulaklarımla dalga geçsin.ki son zamanlarda ben kendim derdim insanlara kepçe kulaklıyım memnun değilim diye.sonra insanlar da kendilerinde sevmedikleri yerleri söylemeye başlarlardı.herkesin sevmediği bir tarafı var vücudunda.ama ben kendim için oldum bu ameliyatı.1 ay oldu nerdeyse.hiçbir ağrı sızı yok artık.çok rahat toplayıp çıkabiliyorum dışarı.çok yakınlarım haricinde kimse anlamıyor çünkü kimse bilmiyordu.kısaca şu an için memnunum.
15 Ekim 2007 @ 15:22erkana da bir sorum olacak.ameliyattan ne kadar zaman sonra ileri atmaya başladığını fark ettin hemen mi?bu konuda bizleri aydınlatırsan sevinirim.hem ameliyat olan hem de olmayı düşünen arkadaşlar için sanırım bunu çok görmezsin bunu.
ben başarılı ameliyat geçirmek isteyenlere önce doktora çok soru sormalarını ve yönetimini anlattırmalarını tavsiye ederim.çünkü dokrotum bana her doktorun kendine göre farklı yöntemi vardır demişti.ve bu güne kadar eski haline döndü diye şikayete gelen hastam olmadı demişti.ayrıca doktorunuzun muaynehanesinde eski hastalarına ait öncesi ve sonrası resimleri mutlaka inceleyin.
herkes hüsrana uğrayacak diye birşey yok bence.sevgiler.
peki burcu sen nerde oldun bu ameliyatı?ben de orda olucam
19 Ekim 2007 @ 17:16slm arkadaslar adim oguz
21 yasindayim bende ameliyat olucamm ama dershanem var .Aslında kulagim o kadarda büyük deill sadece biras disa acik normal ama yinede saclarimi kisaltigimda cok kötü duruo.Yüz olarak mankenden daha güzel bi yüze sahibim ama artik sıkıldım kafama koydum ve yaptiracam kesinlikle.İnsallah eskisinden güzel olur.
19 Ekim 2007 @ 17:28arkadaslar istanbul’da 1500 ytl’ye yakın fiyata ii bi doktorda ameliyat olan var mı.Tavsiyelerinzi bekliorm
20 Ekim 2007 @ 08:50benm de kulaklarım kepçe büyük diil ama kepçe olduundan büyük bile duruo.burnum da yamuk,dişlerm de kötü,bacaklarım da çarpık,dudaklarım da yauk,damağım da yarıkmış saçlarım da keçe gibi.çok sıkıldım artık bıktım her seyden, nefret edior yasamaktan bazen intihar edesm gelio çok mutsuzm bnce kıymeetni bilin yaşantınızn:(
20 Ekim 2007 @ 08:59en kısa zamanda bende olmak istiyorum..ama nerede yaptıracağımı bilemiyorum..lütfen ameliyat olanlar nerede ve hangi doktora olduklarını yazsınlar..istanbulda olanlar lütfen bilgilendirin
23 Ekim 2007 @ 18:12alp sana kesinlikle katılıyorum aynı şekilde bende aynı sorunları yaşıyorum ama benim senin kadar sorunum oyk sadece bu kulaklardan bıktım sırf bu yüzden yaşama sevinci bilem kalmdı artık
23 Ekim 2007 @ 22:40mrb arkadaşalr.çevrem tarafımdan beğenilen ve güzel bulunan bi bayanım.ama gelin görünkü bu kulak olayı beni de komplekse soktu :)) saçlarımı istediğim gibi toplayamıyorum ve artık gerçekten rahatsızlık duymaya başladım.antalyadayım.çok pahalı olmayan bir ücretle ve ii bir doktorla bu olayı halletmek istiyorum.tavsiyede bulunursanız sevinirim.
25 Ekim 2007 @ 20:14mrb burcu.öncelikle bu yardımsever halin için tşk ederim.ben antalyadayım.ama ameliyat için ist a gelebilirim.fakat çalıştığım için ameliyatı iyi bir döneme getirmem gerek.bu yüzden sana bikaç sorum olacak.öncelikle ben bu ameliyatı ailemden gizli gerçekleştiricem.çünkü izin vermiyorlar.ama ben rahatsızlık duyduğum için yaptırıcam.morluklar ve şişlikler bir haftada azalır mı,bandajları kaç günde çıkarıyorlar,birde sadece kulak üstünde mi şişlik morluk oluyor yoksa yanaklara kadar morarıyor mu??yani ameliyattan bir hafta sonra evime döndüğümde saç bandı ile kamufle edebilir miyim??dışarıdan çok farkedilir mi??bir de şu eski haline dönme olayı biraz karıştırdı kafamı??benim kulaklarım küçük ama sadece üst kepçe kısmı hafif dışarı doğru ve sivri duruyo.eğer yardımcı oalbilirsen sevinirim.en kısa zamanda ameliyat olmak istiyorum.ama dediğim gibi hem görüşme için hemde ameliyat için ayrı ayrı gelemeyeceğim için istanbula önceden bi bilgi alayım.ona göre ayarlıcam ameliyat dönemini.şimdiden tşkler.mümkünse site doktorlarından da cvp bekliyorum.
26 Ekim 2007 @ 13:55merhaba arkadaşlar benımde kulaklarımı beğendiğim pek soylenemez.yaklasık 6 senedr bantla dolasıyorum. bant taktıgımdan berı kendıme guvenım yerıne geldı. tabı arada bır neden hep bant takıyorsun sorusuna maruz kalıyorum ama olsun. estetık ıcın doktor arıyordum ve yukardakı arkadslrın yazdıkları doktorlarla gorusmeye gitcem. bugun kartal araştırma ve egitım hastanesıne gıttım doc. doktor tayfun aköz için fakat kendı hastanede bulunmazmıs. haftaya bı gun kendı klıgınıne gitcem. hastanede de estetık operasyon yapılıyor. fakat operasyon egitım hastenesinde yapıldıgı ıcın amelıyathaneye ogrencıler ve arastırma gorevlılerı yapıyorlar bır nevi onlar ıcın test oluyorsunuz. hastaneye verecgınız bagısla yaklasık (300 mılyon cıvarı) amelıyatınızı oluyorsunuz. bunu durumu iyi olmayanlar ıcın yazdım aklınızın bı kosesınde bulunsun. hastanedeki amellıyatı tayfun beyın ogrencılerı yapıyorlar.
26 Ekim 2007 @ 20:34iyi aksamlar…
benimde malesef kulaklarım kepçe arkadaşlar ameliyat olan arkadaslara söylüyorrum. lütfen cvp verin ameliyat sonrası her iki kulakta aynı mı oluyor parası hiç sorun deil?
29 Ekim 2007 @ 19:04isteyen ekleyebilir (crash_quietus17@hotmail.com)
arkadaşlar herkes fiyat soruyo fiyat doktora göre değişiyo çogu 1.500ytl istiyo ama 750ytl ye yapanda amaliyat olacak kişiler lütfen amaliyattan önce doktoruyla güzel şekilde konuşsun doktorlar herşeye evet diyo ama amliyat sonrası hiçde onlerın dedigibi olmuyo. kulagın kendini toplaması nerden baksan 10 ayı buluyo amaliyatta agrı hissetmezsiniz. sonrada çok hafif agrılar oluyo ama önemli bi arı degilyani .kesinlikle amaliyat sonrası iki lulak eşit olacagını düşünmeyin ama olmasada göze çarpmıyo.demek istedigim sonuç güzel oluyo ama doktorunuzu iyi araştırın iyi seçin. sonunda pişman olacagınız bişey yapmayın.doktorlara kalsa kulagı tam yapıştırıyolar onların kolayına geldigi için öyle istiyolar sakın öyle yapışmasını istemeyin çünkü alışamazsınız öyle kula kulagın görünmesini isteyin ve burunla birbirine dengeli olsun yoksa burun ortaya çıkar kulak görünmez.inşallah herkes istedigi kulaga kavuşu.
29 Ekim 2007 @ 19:50ya arkadaşlar kulağın tam yapışmasının ne sakıncası var??kulağı normalde çok yapışık olanlar hoş gözüküyor bence.bir de antalya da tanıdığınız bir doktor var mı acaba??ayrıca murat 10 ay çok uzun bir süre değil mi?yani 1 ay gibi bir sürede görsel olarak normale dönmüyor mu??
30 Ekim 2007 @ 10:53bir de murat sen ameliyat oldun sanırım.nerde ve hangi doktora yaptırdın ??bilgi verebilir misin??
30 Ekim 2007 @ 10:54slm ben merve ve kulaklarimi duzeltirmek istiyorum,cunku boyle sacimi bagliyamiyorum herkes kulaklarin iyi desede yinede bundan dolayi rahatsiz oluyorum, aslinda bu ameliyata pek cesaretim yok ama insallah buna deyer, ve sorunlar cikmaz. ben belcikada oturuyorum bu sorun olur mu acaba control falan icin… neyse insallh ameliyat olurum da bu derdimden kurtulurum.
30 Ekim 2007 @ 23:25mrb alp.aslında bu mesajı sadece sana değil tüm arkadaşlara yazıyorum.eylül ayında bi arkadaşım trafik kazası geçirdi ve sağ kulağı koptu ve şu anda kulağı yok.allahtan ucuz atlattı.daha kötüsü de olabilirdi.zor bir durum onun için.onu gördükçe halime şükrediyorum.kepçe de olsa kulaklarımız var.olmaya da bilirdi.bak estetik o kadar gelişti ki bi operasyonla halledilebiliyor herşey.sadece maddi olanaklar gerekli.ben ihtiyaç kredisiyle bu ameliyatı gerçekleştirmeyi düşünüyorum.sen de böyle bir şey yapabilirsin.hiç bir şey için karamsar düşünmeye değmez.bence biraz da iyi yönünden bakmayı dene.
31 Ekim 2007 @ 11:22iste ya bende bu ameliyati olmak istiorum ama korkuyorum ya eskisinden daha kotu olursa veya umulmadik srnlar cikarsa, bademciklerimi de aldirmistim ama bu kdr korkmadim, bide belcikada oturuyorum insllh bu da bir srn olmaz. morluklar fln onemli deil yeterki duzelsin. DUGUNUMDE sacimi topuz yaptirmak isterim. zaten en cok onem verdigim konu da bu. bide hep tek oldugumu sanirdim, bu srnlari yasayan butun arkadaslarima sabir diliorum. belcikadan slmsss xxxx
31 Ekim 2007 @ 23:04ya arkadaslar benımde kulak sorunum var sacım uzun fazla bellı olmuyor yasım ama 18 askerlık gelıyor ozaman kestırmek zorunda kalcam sızce ben ne yapmalıyım cvp atarsanız sevınırım
01 Kasım 2007 @ 14:04bıseydaha soracam cevap atarsanız sevınırım kulagı yapıstıranlar oluo ama kısa sure suruomus bu dogrumu ya amelıyattan korkuyorum ama yapıstırmanın bı zararı olurmu ??
01 Kasım 2007 @ 20:36ezgi sn ve kuzenin ameliyatı nerde oldunuz ltfn bilgi verir misin bana çok ihtiyacım var yoksa intihar edicem…:( msn adresinide yazzar mısın…ordan daha iyi konuşuruzz..hadi cnm öptüm inş. okursun..
01 Kasım 2007 @ 21:04baya bişey öğrendim sayenizde saolun, bende bişey sormak istiyorum, konu hakkında bilgisi olan biri cevaplarsa sevinirim.. iple kepçe kulak estetiği diye bişey war bide google yazınca otamatikman geliyor we doktorun wadettikleri gayet kulağa hoş gelen şeyler, bunun doğruluğu we sonra boşa yapılmış bi ameliyat olma ihtimalinden çekiniyorum??
02 Kasım 2007 @ 02:14145 nur ben oldum ama gerdirme yaptırdım ben yapışması istemedim çünkü kulaklar nekdar kötü olsa insan alışmış yapışık kulaga alışılması sizin için zor olacagını tahmin ediyorum.eger küçük yaşta olunsa sorun olmaz. bende doktorumla başta çok konuştum iki ay boyunca gittim geldim ve bu sitede yazılan lardan bahsettim doktorlar bu yazılanları yalan lıyo. tabiki diyo amaliyattan sonra kulaga bakmak size düşüyo diyo dikkat edeceginiz diyo dogru söylüyo. amaliyatta agrı felan yok mkorkmayın. iki şekilde amaliyat var birisi kıkırdak dokusunu tamamen zayıflatıyo geriye çekiyo biriside arkadan kesi yaparap dikiyo.tabi herkulak farklı kiminde az kepçelik kiminde çok yani herkes kendine göre konuşuyo burda yanlış ayrıca her doktorde bir degil yani.
03 Kasım 2007 @ 15:06bende bu kepçe kulak rahatsızlığı var bu yüzden çok utanıyorum ama yapcak bişey bulamıyorum bana yardımcı olursanız sevinirim (hem fiyat hem de yer konusunda)
03 Kasım 2007 @ 23:16ben güreşçiyim güreşirken kulagım kırıldı ameliyatla tamamen eski haline gelirmi ve iz kalırmı
04 Kasım 2007 @ 00:42ya aradaşlar bende sizler gibi malesef kepçe kulaklara sahibim arkadaşlarım fark edilmio deselerde ben nasıl olduğunu biliyorum.bende geçmişimde çok alaylara maruz kaldım artık kendime güvenim yok hiç ewden dışarı çımak istemiyorum.bende saçlarımı toplamaktan bu sorun yüzünden acizim :(bende artık saçlarımı istediğim gibi toplamak istiyorum herkes kulaklarını takma senin gözlerin yeter diolar ama yetmediğini ben biliyorum şimdi okul olduğu için okuldan saçlarımı toplamam için uyarılar alıorum ama o uyaranlar bilmio ki benim kulaklarımdan rahatsız olduğumu :( ya bende bu estetiği olmak istiyorum ama fiyatları biraz yüksek geldi bize(ailemle okuduk)çünki ew kredisi ödüyoruz WERTY arkadşım babanın güvencesinden dolayı ücret ödemediğini yazmıssın bana yardımcı olursan ÇOK SEVİNİRİM bana hastanenin adını nerde olduğunu doktorun ismini yazarsan sevinirim ya aslında bu yazıları okumadan önce çok istekliyim ama şimdi biraz korkyum benim korkum ağrı sızı diil sadece aynı olmaması korkuyyu bide tekrar aynı haline dönmesi birde İZMİR DENİZLİ AYDIN MUĞLA gibi yerlerde bu estetiği olan varsa bana yardımcı olabilir mii? LÜTFEN YA YARDIM EDİN BANA ÇOK MUTSUZUM HAYATTAN BEZDİM BIKTIM BENİ KURTARIN LÜTFEN BU KONUDA BANA YARDIM ETMEK İSTEYEN ARKADAŞLAR MSN DE DAHA İİ KONUUSRUZ DİİE DÜŞÜNDÜM MSN ADRESİM=h.A.n.d.e017@hotmail.com BEKLİYORUM LLLLLLLÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜTTTTTTTTTTTTTFFFFFFFFFEEEEEEEEENNNNNNN:( bu estetiği olan arkadaşlarım geçmiş olsun olacaklarada allah yardımcınız olsun diyorum vede yardım bekliyorum iii mutlu güzel günler diliyorum :)
04 Kasım 2007 @ 22:16ya ameliyat olmak isteyen herkese allah yardım etsin gerçekten çok kötü bişi insanı çileden çıkarıo.
05 Kasım 2007 @ 16:39ben de 1500 ytl biriktrdm inş. olcam
ist.da ii bi doktor bilen varsa tavsiyelernze açıım
b arada ilginize tşkler arkadaslar
05 Kasım 2007 @ 16:54teselli için saolun
aslnda bazen çok sewiorm hayatı
her şey bakış açısına bağlı bnce
ben izmirde oturuyorum adım murat benimde kulaklarım kepçe bu yüzden psikolojim çok bozuk bu arada yaşım 17 ameliyat mümkünmüdür şu yaşıma geldim bi kız arkadaşım olmadı bu gidişle olmıcakta bilgilendirirseniz sevinirim
05 Kasım 2007 @ 19:46mrb alp kartal devlet hastanesinde dr tayfun aköz.bu sitede yorum yazan arkadaşlar onu öneriyorlar.bu arada hayatı sevmek lazım bence de.yaşamaktan güzel ne var yawww :))ameliyat olunca herşey daha güzel olacak bak gör.bende önümüzdeki ay olmayı düşünüyorum.ama antalyada yaptırıcam.hadi bakalım hayırlısı.
06 Kasım 2007 @ 17:06ya doktorun kendi kliniğine falan mı gitcez?
06 Kasım 2007 @ 23:06nese o kolay daha zaman var benim için
şu okullar bi sömestr tatiline girsin olucam wlla :)
gerçi dha konuşmadım ben ailemle ama karşı çıkamazlar her türlü olucam bu sefer kararlıyım
saol nur bu arada
inş. ameliyatın başarılı geçer
yha arkadaşlar benmde kulaklarım kepçe ama küçükler herkes bana yakıştıını söylüo ama saçlarınız kulaklarını kapatabilir ben öyle yapıyorum kepçe olduu belli bile deil bende ameliyat olmak istiyorum ama hem günah olur hemde ağrısı fln olur die korkuyorum ama yinede bilmiyorum aslında saçlarımla kapatınca güsel duruo tabi kepçe olmasasm eminim çok güsel bi kız olucam of çok kararsızım ya
08 Kasım 2007 @ 15:30kübra cım ben de sordum ilk başlarda günah mı falan die ama deilmis sen içini ferah tut
08 Kasım 2007 @ 21:04ağrısı da az dio ameliyat olan arkadaslar
saç konusuna gelince nereye kadar kapatabilirsin ki
seni gaza getrio gibi olmiim da:)
ya bende soyle bı aynaya bakıyorum kulaklarımı gerıye dogru gerdırıyorum super yakısıklı oluyorum ama ıste kepce durması bozuo kahretsın ya amelıyat olmaktan korkmuorumda bu olayı aileme soylemekten korkuorum sızce ne yapmalıyım yasım 17 okul bıttı nasıl yapsam sızce ıyı olur lutfen cvp yazın herkese boll sabır tsk..!!???
09 Kasım 2007 @ 14:28taner sana katılıyorum.Ya okul ya askerlik şu saçlara takmış durumda.3 numaradan nefret ediyorum.Bence en kısa zamanda ol.Ben de birkaç aya düşünüyorum ama güvenilir yer bulamadım
09 Kasım 2007 @ 21:45ya arkadaslar hiç avcılar civarı bi yerde ameliyat olan var mı
11 Kasım 2007 @ 00:31ben sait çabuk kepçe kulak olduğumdan abim dalga geçiyo.ben bundan rahatsız oluyom.bana amaliyat hakkında bilgi verirmisiniz:>
11 Kasım 2007 @ 10:42slm benim sorum kulağımın kepçe deyilde tümünün açısının biraz daha açık olması buda bana haliyle sorun yaşatıyor acaba ameliyat üçreti nekadar tşk
12 Kasım 2007 @ 20:44mrb arkadaşlar.geçmiş yorumları okursanız ameliyat hakkında genel bir bilgiye sahip olabilirsiniz.ücretlerde doktordan doktora değişiyor.ama size bir tavsiye doktorunuzla iyice konuşun ve kıkırdak dokusuna etki etmeyen ameliyatlar olmayın(yani sadece gerdirme yöntemi ile ameliyat olmayın)çünkü doktorlar kıkırdağa etki etmeden kulağın eski haline dönebileceğini söylüyorlar.
13 Kasım 2007 @ 10:49iyi akşamlar arkadaşlar,Kaç zamandır kepçe kulak ameliyatını düşünüyordum ama bazı arkadaşların şikayetlerini okuduktan sonra biraz korkmaya başladım.Açıkçası ameliyat sonrası memnun kalmamaktan ve iyi bir doktor tarafından ameliyat olamamaktan endişeliyim.Eğer bilginiz varsa lütfen bana ankarada iyi bir doktor ve hastaneyi önerebilirmisiniz?
14 Kasım 2007 @ 00:31selam benim de tek kulağım kepçe we çok rahatsızım hele bide okulda saçların toplanması gerekiyo bu bana kötü bir eziyet.ayrıca maliyet bana fazla yüksek geldi acaba bunun ssk ile anlaşması war mı bunu bilen arkadaşlardan cewap öğrenebilir miyim ???lütfen…
18 Kasım 2007 @ 15:52Arkadaşlar merhabalar.Ben 20 yaşındayım.Kulağımın biri öne doğru çıkık ve ben bundan aşırı derecede rahatsız oluyorum.İnanın Psikolojim bozuldu.Uyuyamıyorum, sürekli aklıma geliyor..
Lütfen bana nerede ve ne kadara ameliyat olabileceğimi söyler misiniz ?
Çok memnun olurum.
19 Kasım 2007 @ 21:23merhaba arkadaşlar bnde kulaklarımdan çok çektim ailemin tek çoçuğuyum aileni ikna etmek biraz zor oldu ama ikna ettim çok şükür 20 yaşındayım ve aralığın 11 amliyat olcam kurban bayramı öncesi devlet hastanesinde olcam giç para vermeden dün doktora gittim ve ameliyat gününü kararlaştırdık sabırsızlıkla bekliyorum aralığın 11 rini amaliyat olduktan sonra size tekrar yazarım inşanlah güzl olur devlet hstaneleri yapıyo ameliyat bilmeynler varsa
20 Kasım 2007 @ 14:40arkadaslar meraba benimde kulaklarım kepçe ameliyattan korkuyorum ama olucam cünkü arkadaslarım dalga geciyo artık psikolojim bozuldu eger devlet hastanelerinde oluyomus bende düşünüyorum ama emrayın olduktan sonra yorumunu bekliycem bakalım nasıl oluyo.ya insallah kepçe kulaktan kurtulurum..
20 Kasım 2007 @ 23:28slm arkadaslar bende kepçe kulaga sahibim malesef insallah yakında düzelicek bende devlet hastanesinde yapmayı düsünüyorum bakalım artık..
20 Kasım 2007 @ 23:31mrb arkadaşlar.bilgi almak istediğim bi konu war.acaba ameliyattan önce bazı tahlil vb şeyler gerekiyor mu yoksa sadece muayene mi oluyoruz??
22 Kasım 2007 @ 16:28Arkadaslar lütfen ankaradan bana bu ameliyatı olan arkadslar doktor ismi versinlerr ben ciddi karar verdim herşeyi göze aldım ama daha kötü olmasından yada eski haline gelmesinden korkuyorumm. birde bu amliyatı olan arkadaslar kliniktemi yoksaa hastanedemi oldunuz ben özel bi yer araştırdım ama güvenemiyorum tecrübeli arakadaslardan testek bekliyorum..
22 Kasım 2007 @ 19:51arkadaşlarım bende bu ameliyatı 3 gün üç gün önce oldum.çok korkuyodum ama korkack bşy yokmuş.burdaki yazıları okuyunca iice korkmuştum ama boşa korkmuşum.ameliyatta hiç bi acı duymadım sonrada bi ağrım olmadı.güzelde uyudum arkadaşlar.ama biraz kaşınıyo.yarında açılıyo sargılarım
23 Kasım 2007 @ 19:51mrb arkadaşalr ben de cuma günü olucam bu ameliyatı.ama benim kulaklarımda aşırı bi kepçelik olmadığı için sadece geriye doğru gerip dikecekler.kıkırdakta işlem yapılması gerekmiyomuş.çünkü kulaklarımın sadece üst kısmı sivri dışa doğru duruyo dolayısıyla kıkırdakta yapılması gereken bişey yok.başarılar dileyin bana
24 Kasım 2007 @ 14:16günaydın arkadaşlar ben de şizin gibiyim we burda yazanların hepşini okudum,brz korktum ama kararlyım ameliyat olmaya.ailem ameliyat omama izin weriyor yalnız bana araştırmamı şöylediler bn de elimden geldigi kadar arştırıyorum ama benim araştırmam belli biryeden şonra yemyor bu ameliyatı olanlrın bilgilerine ihtiyacım oldgunu düşünüyorum we şizden yardım iştiyorum.ben bu ameliyatı ankarada olucam,eger ankarada ameliyat olan warşa bana hangi haştane de,hangi dr we mümkünşe fiyat hakkında bilgilendirmenizi rica ederim…şimdiden teşekkür ederim…
25 Kasım 2007 @ 11:27arkadaşlar neden ameliyat olan arkadaşlar yorum yapmıyorlar.lütfen bizlere yardımcı olun tavisyelerinize ihtiyacımız var.benim kulaklarımda aşırı bi kepçelik yok yani kulak kepçesinde kıvrımlar normal sadece üst kepçe kısmı dışa doğru sivri.doktorda bana dediki kıkırdakta işlem yapmamıza gerek yok yoksa kulakta boşuna işlem yapmış oluruz deformite olmasın boşuboşuna dedi.sadece geriye doğru gericez dedi.benim de korktuğum eski haline dönmesi.bi tavsiyesi olan var mı??bende baktığımda gerçekten kıvrımlar normal sadece üst kısmının arkaya doğru gerilmesi gerek.
27 Kasım 2007 @ 14:16slm arkadaşlar benyaklaşık 2 ay önce bir doktordan fiyat aldım ve tek kulak için 1000 ytl olduğunu söyledi ve 500 nakit 500 kredi kartına taksit yapılıyordu. ama bende ailemden gizli yaptıracağım.
27 Kasım 2007 @ 23:33slm arkadaslar benimde sorunum nur’un sorununa benziyor daha doktara basvurmadım suanda ank da öğrenciyim bayram tatilinde eve gideceğim ve babam ile kartal devlet hastanesindeki doktoru görmeye gideceğim doktorun söyleyeceklerine göre hemen olmak istiyorum fakat ameliyat öncesi tahlil vb bekleme işleri olacak mı? yaklaşık 2 hafta evde olucam bu sure zarfında ameliyat olursa morluk ve şişkinlik kalırmı bide morluk kulağın heryanında mı oluyo yoksa sadece kulağın arka tarafında mı oluyo tesekkürler…
29 Kasım 2007 @ 18:27Estetik kulak operasyonu kepçe kulakları başa daha yaklaştırmak, eksik kıvrımları şekillendirmek veya büyük kulakları küçültmek amacıyla yapılır.
Operasyon lokal anestezi altında yapılmakta olup herhangi bir ağrı hissedilmemektedir. Kulak arkasından bir kesi ile yapıldığı için, görünür bir iz kalmamaktadır. Operasyon sonrasında 1-2 kez pansuman yapılması genellikle yeterli olup, dikişler kendiliğinden erimektedir. Pansuman sonrasında kulağı koruyacak tenisçi bandajı takılması gerekmektedir. Operasyon bir çok farklı cerrahi teknikle yapılabilmektedir. Uyguladığım teknikte özellikle nüks (kulağınızın eski halini alması) yok denecek kadar az gözlemlenmekle birlikte kulak şekli son derece doğal gözükmektedir. Kimse operasyon geçirdiğinizi anlamayacaktır. Yapılan operasyonlardaki çoğu yöntemde kulak kıvrımının şekillendirilmesi sadece dikişlerle yapılmakta, buda zaman içerisinde bazı kişilerde yavaş yavaş kulağın eski haline dönmesi(nüks) gibi bir durum oluşturmaktadır. Ancak uyguladığım teknikte kıkırdakların şeklini ve yönünü değiştirdiğim için, kulak o kadar rahat bir hale gelmektedir ki, kısa bir zaman içerisinde bile sanki hiç ameliyat olmamışsınız gibi esnek ve rahat olacaktır. Kulağınızı bükseniz dahi bir problem çıkmayacaktır. Bu yüzden doktorunuza hangi yöntemi tercih ettiğini mutlaka sorun.
Operasyon için randevüleşirsek geldiğiniz gün yapılabilir.
Operasyon ücreti sonrasında yapılacak tüm kontroller dahil olmak üzere tek kulak için 1200 YTL dir. Ödeme bir kısmı peşin olmak şartıyla, kalanı kredi kartına taksitle yapılabilir.
arkadaşlar bu doktorun çektiği email. bilginiz olsun yardım alabilirsiniz.
02 Aralık 2007 @ 23:56selam burcu bende kartal civarnda otruyorum bende kepçelerdenim herkesin oldugu gibi benımde ck buyuk sorunum bu nese burcu bende ameliyat olucam ve senden yardım ıstıyorum bıraz bılgı ve doktora gitmeden önce senden bazı ayrıntıları öğrenmek istiyorum zahmet edip anlatırsan benm msn adresim s.yesil_gozlu ekle lütfen burcu benım pskolojimi anlarsın heralde bikaç ay önce sende aynıydın çünki hadi kibbb beklıorum :s:s
04 Aralık 2007 @ 22:34selam arkadaşlar ya aslında benim böle bi takıntım yok yani tek kulağım kepçe ama bu zmana kadar çok azdır bunu bana sölmeleri ama bi dengesizlik olduğu belli aynada yüzümü çevirdiğimde garip oluyo:) hoş bu kulağımı beğenenler bile oldu ama ne bilim bu akşam öle bi esti düşünürken sizin yazdıklarınızı okudum ve açıkçası vazgeçtim çünki size haksızlık etmiş olurum:D nese hepinize geçmiş olsun demekten başka yapabileceğim bişey yok ama sunada sinir oldum herkez fiyat soruyo belki 50 defa yazmışlar fiyatı kafadan bi 1500 YTL yi gözden çıkarıcaksınız anlaşılan :D
06 Aralık 2007 @ 23:09saçları toplarken senden başka dizisindeki kız gbi toplayabılırsınız.saçları hafif kulakların üzerine getirtebilirsiniz o zaman normal hoş bir görünüm oluyor.
07 Aralık 2007 @ 17:09mrb arkadaşlar.ben cuma günü(08.12) bu ameliyatı oldum ve size her detayıyla anlatayım.
ben ameliyatı antalya da oldum.tıp fakültesinde gerçekten çok deneyimli bir yard. doç dr. gerçekleştirdi operasyonu.eğer doktor hakkında detaylı bilgi isteyen olursa verebilirim.maliyeti yaklaşık 1000 ytl civarı iki kulak için.ama şunu da belirteyim benim kulak kıvrımlarım normaldi sadece kulaklarımın üst kısmı sivri duruyordu.o yüzden arkaya gerdirme yaptılar.çünkü kıkırdakta işlem yapılması gereksizdi.
ameliyat lokal anestezi ile yapılıyor.sakın korkmayın ben ufacık kandan korkan ve hiç ameliyat geçirmemiş biri olarak girdim ameliyata ve çok başarılı geçti.biraz korktum ama. ameliyatta masaya yatıp sırası ile kulaklarınızı çeviriyorsunuz.ben gözlerimi bi kapadım bi daha da açmadım.zaten heryerimi tendürdiyot yaptılar istesemde açamadım :)) küçük iğneler yapıyorlar kulaklarınıza uyuşturmak için canınız acımıyor.sonrasını hissetmiyorsunuz.ama kesi seslerini duyuyorsunuz.bi ara hissetmeye başladım birazcık çok ufak canım acıdı doktora söyledim.normalde alnınızın üstünden bi bandaj yapıyorlar.ama ben yaptırmadım.diktikten sonra büyük iki parça pamuk yerleştirdi kulaklarımın üstüne ve pamukların üstüne de tenis bandını taktı.iğnelerin etkisi geçmeye başlayınca ağrı ve yanma başlıyor.ilk gece zor geçiyor arkadaşalr ben pek uyuyamadım.3 tane ağrı kesici aldım bi ara sızmışım :)) ama 2. günden itibaren düzelmeye başlıyor.şişlik ve morluklar oluşuyor.şiş olması biraz acıtıyor.3. gün doktora gittim pansuman yaptı ve bir krem verdi.banyo yaptım hiç acımadı.yani korkulacak hiçbir şey yok arkadaşlar.soranlarada kulağımın arkasında bi kemik fazlası wardı onu aldırdım dedim.zaten ailemden gizli gerçekleştirmiştim bu operasyonu.3 gün arkadaşımda kaldım.ve şu an saç bandı takıyorum kimse de farketmiyor.yarın tekrar doktora gidicem ve bayramdan öncede dikişleri alacaklar.arkadaşalr ben bi anda karar verdim ve yaptırdım çok da memnunum hala inanamıyorum ama istediğiniz bir görünüme kavuşmak ve aynada kendinizi öle görmek çok güzel bir duygu :))
ayrıca ssk sı olan arkadaşlar.size bir tavsiye de bulunayım.ssk bu operasyonun bi kısmını karşılıyor.ama tabi bu doktorun sizi yönlendirmesine de bağlı.benim doktorum çok yarımsever ve güleryüzlü biri.o yüzden öğrenci de olduğum için kulak deformitesi olara fiyatlandırdı ve sadece 500 ytl ye mal oldu bana.ayrıca doktorum benden muayene paraıs bile almadı :))
şimdilik bu kadar.sorusu olan varsa yardımı olurum seve seve.
bir de arkadaşalr tek kulak için 1500 ytl falan fiyat vermiş bazı doktorlar bu çok pahalı bence.başak doktorlara sorun.tıp fakültelerine de güvenebilirsiniz.
10 Aralık 2007 @ 15:41hoşçakalın
şelam nur bn de ameliyat olucam ama nerde olucagımı bilmiyorum bana bu doktorun işmini we hangi haştane de oldgnu we we we hangi şehirde oldugunu şöyler mişin lütfen ben ankaradayım we ankarada olmyı düşünüyorum lütfen bana yardım et olur mu?şimdiden teşekkr ederim…………
11 Aralık 2007 @ 21:50190 burcu mrb.tabiki her konu da yardımcı olmaya çalışırım.ben antalya da oldum ameliyatı.akdeniz üniv. tıp fakültesi hastanesi dr.Koray Coşkunfırat.ayrıca bugün ameliyattan sonra 5. günüm olmasına rağmen inanılmaz bi iyileşme var.sadece çok hafif bi morluk kaldı.rahat uyuyabiliyorum.dün de pansumana gittim.çok ii dedi doktorum.haftaya çarşamba da dikişlerim alınacak.
12 Aralık 2007 @ 12:03benim adım adem kulaklarım kepçe kulak tedavisi müm kün mü fiyat ı nekadar
14 Aralık 2007 @ 17:45Merhaba arkadaşlar. ben